1393-05-30 04:58
2114
0
1382

همايش نخبگان و توسعه گميش تپه برگزار شد + تصاوير

همايش نخبگان و توسعه گميش تپه روز گذشته با حضور نخبگان و سرمايه گذاران گميشاني و با هدف جذب سرمايه گذار برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، جلسه هم انديشي نخبگان و توسعه گميش تپه صبح امروز با حضور بيش از 50 نخبه و سرمايه گذاران گميشاني الاصل كه خارج از گميشان زندگي مي كردند برگزار شد.

فرماندار گميشان ضمن خيرمقدم گويي و آرزوي طول عمر و صحت و سلامتي براي مقام معظم رهبري ، هدف از اين گردهمايي را استفاده از ظرفيت هاي بومي در راه توسعه اقتصادي و فعاليت هاي اقتصاد مقاومتي با تكيه بر توانمندي بومي دانست.

وي با اشاره به فرمايشات معظم رهبري كه امسال را به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" نام گذاشتند، گفت: براي توسعه گميش تپه نياز به عزم ملي است و من در همين مدت كوتاه به اين نتيجه رسيدم بدون كمك و همراهي نخبگان و سرمايه گذاراني كه قلبشان براي توسعه سرزمين پدري خود مي تپد نمي توان در اين راه توفيق حاصل كرد.

ضمير افزود: 84 سال پيش در چنين روزي يعني در تاريخ 1309/5/29 شهرداري گميش تپه ايجاد شد ولي متاسفانه به دليل عدم استفاده صحيح ازپتانسيل هاي گميشان ، شاهديم كه گرد محروميت برسيماي كهن گميشان نشسته است.

وي در ادامه به ظرفيت هاي بزرگ گميشان نظير سايت ميگوي گميشان، ابنيه تاريخي شهر، گلفشانهاي طبيعي ، دريا و بندر خواجه نفس و ساحل زيباي چارقلي اشاره كرد.

در ادامه نیز نخبگان و سرمايه گذاران به ارائه نظرات و پيشنهادات خود براي توسعه گميشان پرداختند و تجربيات خود را بيان كردند.

hm11

hm12

hm1

hm2

hm3

hm6

hm5

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.