1393-05-18 10:33
2684
0
763
موسس مدارس غير انتفاعي گلستان:

ماهواره روحيه مصرف گرايي را در جامعه افزايش مي دهد

موسس مدارس غير انتفاعي گلستان گفت: ماهواره با تبليغ سرمايه داري كاري مي كند بسياري از وسايل غير ضروري اوجب واجبات مي شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، حجه الاسلام تقي پور موسس مدارس غير انتفاعي رستگاران گلستان در جمع بانوان شركت كننده اردوي حلقه هاي صالحين گمیشان در جنگل امام رضا(ع) کردکوی، گفت : موسيقي ، زن و ثروت سه نقطه ضعف انسان است كه شيطان از آنجا وارد مي شود .

وي ادامه داد: رابرت مرداك يهودي با هدف نابودي مسلمانان ماهواره را پايه ريزي كرده و قسم ياد كرده قبله مسلمانان را با ماهواره تغيير دهد.

حجه الاسلام تقي پور ضمن يادآوري اثرات خانمانسوز ماهواره گفت: كساني كه ماهواره نگاه مي كنند سود زيادي را در جيب رابرت مرداك يهودي مي ريزند.

وي با انتقاد از ضعيف كردن نقش بانوان در خانواده توسط ماهواره گفت: در دوران طلايي زندگي كودك كه هفت سال اول آن است ، بعضا خانم هاي شاغل به جاي كودكان خود در محيط هاي نا مناسب اين فرصت را از دست مي دهند و بدتر آز آن وقتي است كه برخي بانوان بدون نياز و تنها به خاطر اينكه كار بيرون را ارزش مي دانند كانون گرم خانواده را ترك و با كار در محيط هاي نامناسب به خود و عزيزانشان آسيب مي رسانند.

حجه الاسلام تقي پور در پايان اسلام را دين نجات بخش بشريت معرفي كرد و گفت: دستورات اسلام با تفكيك زنان به محرم و نا محرم و موسيقي به حلال و غنا،  جلوي آسيب هاي وارده به انسانيت را گرفته است .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.