1396-11-11 10:15
967
0
49833
رییس کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان گمیشان:

جشنواره ساخت نمادهای استکباری با وسایل دورریز توسط کودکان گمیشانی برگزار می شود

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری جشنواره نمادهای استکباری ، ایستگاه نقاشی و دهها برنامه شاد به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ، شهروز بایی رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان در کمیته برنامه ریزی جشن های دهه فجرضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با خون پاک بهترین جوانان کشور به ثمر تشسته است و در آینده نزدیک به دست کودکان ما سپرده می شود و فرزندان ما  باید با ارزشهای انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: روز 12 فروردین کودکان و نوجوانان گمیشانی روزهای پیروزی انقلاب را تصویرگری می کنندو در روز شنبه 14 بهمن جشنواره دست ساخته های کودکان برگزار می شود.

بایی در ادامه گفت : جشن بزرگ انقلاب در روز هجدهم بهمن با  حضور کودکان و نوجوانان برگزار و در روزهای یکشنبه  و دوشنبه مصادف با پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه به ترتیب ایستگاه سفال با موضوع خاک پاک و اکران فیلمهای سینمایی با موضوع دهه فجر در کانون کودکان و نوجوانان گمیش تپه برگزار می شود.

رییس کانون پرورش فکریکودکان و نوجوانان گمیشان در ادامه گفت :در روز   سه شنبه 17 بهمن  قصه گویی با موضوع انقلاب اسلامی برگزار و نهایتا در روز 21بهمن ماه جشنواره ساخت نمادهای استکباری با وسایل دورریز در محل کانون به عنوان آخرین برنامه فرهنگی کانون با حضور خانواده ها دایر خواهد شد.

0a

1a

2a

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.