1396-10-29 13:02
1059
0
49322
فرماندار گمیشان در نشست با فعالین فضای مجازی گمیشان:

انتقاد کردن حق رسانه و باعث رفع کمبودها می شود/ فعالین فضای مجازی از خط قرمزها عبور نکنند

فرماندار گمیشان در نشست با فعالین فضای مجازی گمیشان گفت: انتقاد کردن حق رسانه است و باعث رفع کمبودها می شود ولی نباید فعالین فضای مجازی در این مسیر از خط قرمزها عبور کنند و و به بهانه انتقاد قانون و مصالح نظام را زیر پا بگذارند و باعث تحریک جامعه شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، نشست هم اندیشی فرماندار گمیشان با فعالین فضای مجازی در سالن اجتماعات فرمانداری گمیشان برگزار شد.

امیر شیر توماج فرماندار گمیشان گفت: فضای مجازی ابزار قدرتمندی است که مانند یک چاقوی دولبه عمل می کند و تهدیدات و فرصت هایی زیادی را در اختیار مدیران و کاربران فضای مجازی قرار داده است و باید با هوشیاری و استفاده صحیح تهدیدات را تبدیل به فرصت کنیم و از این فضا در جهت اهداف درست بهره گیری کنیم .

توماج افزود: امروز تعبیر دهکده جهانی را به وضوح می بینیم و هر اتفاقی که در گوشه ای از جهان رخ می دهد در کسری از ثانیه دورترین نقاط از وقوع آن مطلع می شوند و این از قدرت رسانه و فضای مجازی است .

فرماندار گمیشان در ادامه گفت: اصل ولایت فقیه و قانون اساسی کشور و حفظ وحدت و انسجام ملی از خطوط قرمز نظام هستند و کاربران و مدیران فضای مجازی حق ندارند از خطوط قرمز نظام عبور کنند و حفظ منافع ملی امری بسیار مهمی است که همه دولتها در تمام دنیا نسبت به آن موضع می گیرند و در این رابطه با متخلفین برخورد خواهد شد.

توماج در ادامه گفت: ایجاد فرصت شغلی ، اطلاع رسانی سریع ، آموزش مهارت های مختلف از ویژگیهای مثبت فضای مجازی است که با کمترین هزینه در اختیار مردم قرار داده شده است و ما هم باید از این فرصت به درستی بهره مند شویم .

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کشور عزیزمان پیشرفتهای زیادی داشته است و در شرایطی که در دوران طاغوت بسیاری از روستاهای ما حتی از امکانات آب آشامیدنی سالم بهره مند نبودند امروز شاهد شکوفایی و پیشرفت در مناطق روستایی و جای جای کشور هستیم .

فعالین فضای مجازی نباید ناامیدی را در جامعه رواج دهند

توماج در ادامه گفت: دشمنان به دنبال یاس و ناامیدی در جامعه هستند و فعالین فضای مجازی نباید با ترویج اخبار و مطالب ناامید کننده آب در آسیاب دشمن بریزند و ناامیدی را در جامعه رواج دهند و باید اقدامات نظام و دولتها را در دوران پیروزی انقلاب برای مردم به تصویر بکشند تا مردم خدمت دولتمردان و مسئولین را ببینند و این مساله باعث افزایش روحیه نشاط و امید را درجامعه خواهد شد.

jalase01

jalase02

jalase03

jalase04

jalase05

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.