1393-08-06 14:59
5211
0
5000

گپي دوستانه و خودماني با رييس شوراي شهر گميشان

رييس شوراي شهر گميش تپه گفت: از مردم خوب گميش تپه مي خواهم همگي دست در دست هم دهيم تا با ياري هم مشكلات شهر را بهتر و بيشتر حل كنيم.

 به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، به سراغ جلا الدين جوده اي رييس شوراي شهر گميش تپه رفتيم تا با گفتگويي خودماني و دوستانه و فارغ از مسائل كاري زمينه آشنايي بيشتر همشهريان را با ايشان را فراهم كنيم .

آقاي جوده اي ضمن عرض سلام و خسته نباشيد مختصرا خود را معرفي كنيد؟

جلا الدين جوده اي هستم متولد 1361/1/1 و اهل گميش تپه و داري دو فرزند هستم و در رشته مديريت صنعتي فارغ التحصيل شدم و علاقه مند به كارهاي اجتماعي و با اعتماد مردم رييس شوراي شهر شدم.

قبل از اينكه به شوراي شهر راه پيدا كنيد در چه شغلي مشغول به كار بوديد؟

كلا شغل آزاد داشتم ، مدتي در دانشگاه آزاد گميشان تدريس كردم ، در شركت هاي مختلفي كار كردم ، مدتي در عسلويه مشغول بودم ، همچنين به كار خطاطي هم اشتغال داشتم كه هنوزم در كنار كار شورا ها كار خطاطي را ادامه مي دهم .

آيا اهل كارخانه  و كمك به اهل منزل هم هستيد؟

جوده اي با لبخند: اگر نگين زن ذليل اهل كمك و همكاري در منزل هستم و كلا خدا را شكر به قول امروزي ها با خانمم تفاهم كامل داريم و از اين بابت خدا را شاكرم.

با توجه به اين كه گميش تپه از لحاظ تفرجگاه وضعيت مطلوبي ندارد تفريح خانوادگي شما چيست؟

من خانواده پدري گرم ، صميمي و پر جمعيتي دارم 5 برادر و دو خواهر هستيم  اقلب آخر هفته ها خانواده در كنار هم جمع هستيم و به ديدن پدرم يا پدر خانمم مي رويم معمولا براي تفريح فرزندانم را به پارك صطلق خوان مي برم

آقاي جوده اي با اوقات فراغت خود چه مي كنيد؟

جدول ، اخبار و كتاب سه تفريح خوب و دوست داشتني من است كه اوقات فراغتي اگر باشد به آنها مي پردازم.

اگر به جاي رييس شوراي شهر رييس جمهور بوديد اولين كاري كه براي گميش تپه مي كرديد چه بود؟

كاري كه همين الان شوراي شهر جوان گميش تپه در حال پيگيري آن هستند و تا جاهايي هم پيشرفت كرده يعني پيگيري بازارچه مرزي گميشان كه فكر مي كنم در رونق منطقه خيلي موثر است

آوردن سرمايه گذار و گردشگر در منطقه نيازمند امنيت و احيا زير ساخت ها است اگر رييس جمهور بودم اول زير ساخت هاي گميش تپه را آماده مي كرد تا شرايط محروميت زدايي فراهم شود ، دوست داشتم شرايطي ايجاد كنم كه مردم از محروميت خارج شوند.

حرف آخر؟

از مردم خوب گميش تپه مي خواهم همگي دست در دست هم دهيم تا با ياري هم مشكلات هر را بهتر و بيشتر حل كنيم

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.