1393-05-21 03:58
2808
0
896

گفتگو با مهران توکلی رتبه 994 کنکور سراسری در آق قلا

مهران توکلی ، دانش آموز جوان آق قلایی توانست در کنکور سراسری سال 1393 رتبه 994 را در کسب نماید.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ، مهران توکلی ، دانش آموز جوان آق قلایی توانست در کنکور سراسری سال 1393 رتبه 994 را در کسب نماید.وی در خرداد ماه سال 1375 متولد شد . تحصیلات خود را در رشته ریاضی و فیزیک در پیش دانشگاهی دارالفنون این شهرستان پشت سر گذاشت و سرانجام توانست افتخاری برای خود و شهرستان به ارمغان بیاورد.

مهران توکلی در گفتگو با خبرنگار اسپی دژ گفت : من روزی چهار ساعت درس می خواندم و تفریح خود را در اوقات استراحت انجام می دادم.برای قبولی در کنکور تلاش کردم ولی انتظار این رتبه را نداشتم. فکر می کردم رتبه ام در حدود سه هزار تا چهار هزار گردد.

توکلی در توصیف روز کنکور گفت : امتحان کنکور سخت بود و من نیز استرس زیادی برای این آزمون سراسرس داشتم.ولی با توکل و دعای خیر خانواده ام توانستم بر استرس خود غلبه کنم و این نتیجه را کسب کنم.

مهران توکلی آق قلا
مهران ادامه داد : خانواده ام نقش بسیار مهمی در کسب این موفقیت داشته اند. آنها با فراهم نمودن محیطی آرام و حمایت های مادی و معنوی نقش بسیار داشته اند. از همین جا از اساتیدی که برایم زحمت کشیده اند به خصوص پدر و مادر عزیزم تشکر می کنم.

همچنین به همه کسانی که این آزمون را پیش رو دارند پیشنهاد می کتن با توکل به خدا و پیوسته درس خواندن می توانند نتیجه مورد قبول خود را کسب نمایند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.