1393-09-08 10:06
6773
1
6445

گفتگو با فرمانده گلستانی موفق ترین پایگاه بسیج کشور + تصاویر

او یکی بسیجی است؛ آنقدر صمیمی و مهربان که قلب همه ی بسیجیان پایگاه برایش می تپد. شاید هم رمز موفقیت او و بسیجیان پایگاه اش در میان همه پایگاه های بسیج کشور همین باشد!

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، علی شکر کتولی فرمانده بسیجی 38 ساله پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) محله جنگلده علی آبادکتول است که امسال به همت همه ی بسیجیان پایگاه اش عنوان "موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین" را در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج کسب کرده است.

به همین بهانه گفتگوی اختصاصی با این بسیجی نمونه انجام داده ایم تا بایشتر با او آشنا شویم.

ازچه سالی عضو بسیج شده اید؟

از 15 سالگی عضو سازمان بسیج مستضعفین شده ام. سال 81 به عنوان معاون فرهنگی و از نیمه ی دوم سال 87 نیز به فرمانده پایگاه بسیج امیرالمؤمنین (ع) منصوب شدم.

چرا بسیج؟

از دوران کودکی در مساجد حضور داشته و با پایگاه بسیج محله همکاری می کردم چون علاقمند بودم بیشتر وقت خود را در پایگاه و کنار دوستانم باشم.

چه فعالیت هایی در این پایگاه بسیج انجام و موجب برگزیده شدن شما در جشنواره مالک اشتر شد؟

برگزاری یادواره شهدا، برگزاری رزمایش، برپایی نمایشگاه و دستاوردهای بسیجیان باحضور مسولین استانی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی حلقه های صالحین، برگزاری مراسم در مناسب های سال و ... .

تا کنون چه رزمایش هایی برگزار کرده اید؟

از سال 1389 تا کنون، به عنوان تنها پایگاه عملیاتی استان گلستان 5 رزمایش با نام های ذوالفقار، 123، رهروان ولایت، فاتح خیبردراین پایگاه بسیج برگزارشده است.

طرح حلقه های صالحین چه تاثیری در پایگاه شما داشته است؟

حلقه های صالحین یکی از طرح های ارزشی در جهت تعلیم و تریت فرزندان انقلاب و نسل جوان جامعه است که ما نیز در همین راستا با تشکیل و کیفی سازی حلقه های تربیتی صالحین پایگاه توانستیم گام های ارزشمندی برای رشد تربیتی اعضای پایگاه برداریم.

چه توصیه ای به بسیجیان دارید؟

بسیجیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام بردارند چرا که نیاز امروز جامعه ما تفکر بسیجی برای خروج از مشکلات و حرکت در مسیر رشد و توسعه ی همه جانبه است.

سخن پایانی:

در پایان لازم میدانم از اعضای شورا، معاونین پایگاه و عزیزان بسیجی که این حقیر را در پیشبرد اهداف بسیج یاری کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

تا آخرین نفس و قطره خون با الگو گیری از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از میهن عزیزمان در همه ی عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهیم داد.

تعدادی از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) محله جنگلده از نگاه دوربین

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ش

درود بر بسیجیان

0
0
پاسخ
1393-09-08 15:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.