1393-05-28 11:05
1687
0
1299

گفتگو با زائر پیاده طرح بهشت تا بهشت در آزادشهر

زائر پیاده طرح بهشت تا بهشت در آزادشهر گفت : در این سفر دو هدف را مدنظر دارم که یکی ایجاد فضای فرهنگی و دوم پیام رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات ، با شعار هر ایرانی ماهیانه هزار تومان است که همه ی ایرانیان در بازسازی عتبات عالیات سهیم باشند .

به گزارش گلستان ما ، با حضور زائر پیاده بهشت تا بهشت (مشهد تا کربلا) در شهرستان آزادشهر خبرنگار تیتر آزاد گفتگویی با وی انجام داده که در ذیل بحضورتان عرضه میداریم .

سلام، لطفاً خودتان را معرفی کنید

سلام ، محمدابراهیم خمسه هستم ، متولد ۱۳۵۸ ، از لرستان

لطفا توضیحی کلی در خصوص طرح از بهشت تا بهشت و سفرتون بدین ؟

این سفر از مشهد مقدس آغاز شده است و انشالله مقدسمان هم کربلا است ، مسافت پیش بینی شده و مورد برآورد ما بیش از ۳ هزار کیلومتر است و حدودا ۴ ماه به طول خواهد انجامید که انشالله این مسافت پیموده شود و به امید خدا روز اربعین به کربلا برسیم و برنامه یمان را که طرح از بهشت تا بهشت است ، به پایان برسانیم .

هدف و انگیزتان از این سفر چیست ؟

دو هدف را مدنظر دارم که یکی ایجاد فضای فرهنگی و دوم پیام رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات ، با شعار هر ایرانی ماهیانه هزار تومان است که همه ی ایرانیان در بازسازی عتبات عالیات سهیم باشند .

استقبال مردم در مسیر تاکنون چطور بوده ؟

استقبال مردم خداروشکر بسیار خوب بوده و تا حدودی بهتر از این هم میتواند باشد و خداروشکر توانسته ایم شوری را ایجاد کنیم و دلها را به یاد آقا امام حسین (ع) و کاروان کربلا بیاندازیم .

آیا خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی تا کنون در مسیر طی شده داشته اید ؟

بله ، تا کنون خاطرات بسیار زیادی داشته ام ولی اتفاق عجیبی که برایم افتاده است ، و بسیار عجیب است ، این است که دوستان و عزیزانی که برای بدرقه می آیند ، توی هر شهر با اینکه برخوردی با آنها نداشته ام ، و سالهاست که از این مسیرها رد نشده ام ، ولی به حدی چهره های آشنایی هستند که احساس می کنم سالهاست با آنها زندگی کرده ام و فقط نام آنها را نمی دانم و این برایم بسیار عجیب و شگفت انگیز است .

سخن و حرف پایانی ؟

تقدیر تشکر میکنم از تمامی مردم خونگرم و مهمان نواز آزادشهر و دوستانی که بنده را همراهی کردند ، انشالله که مردم استان گلستان ، در این امر خداپسندانه سهیم شوند و ارادتمان را بیش از پیش به ائمه اطهار با تقدیم نذوراتمان به ستاد بازسازی عتبات عالیات نشان دهیم .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.