1394-02-28 07:14
3197
0
14808
دانش آموزی 12 ساله به تمام معنا موفق؛

گفتگو با دانش آموز مبتکر، قاری برتر و ورزشکار موفق گرگانی + تصاویر

دانش آموزی 12 ساله به تمام معنا موفق، در مدرسه نمونه امام علی (ع) درس می خواند، طراحی نرم افزار درسی انجام می دهد، نفر برتر قرائت قرآن استان و بازیکن تیم اعزامی به مسابقات هندبال کشور است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، صوت دلنشینی دارد این را از، یکی از مسئولان آموزش و پرورش گلستان در بازدید از غرفه نرم افزار درس کار و فن آوری دانش آموزان نمونه امام علی (ع) شنیدم.

دانش آموزی ۱۲ ساله به تمام معنا موفق، در مدرسه نمونه امام علی (ع) درس می خواند، طراحی نرم افزار درسی انجام می دهد، نفر برتر قرائت قران استان و بازیکن تیم اعزامی به مسابقات هندبال کشور است.

ba-nem 22

عارف فتحی صوت دلنشینی در قرائت قرآن دارد و امسال در بخش «قرائت» قاری برتر استان گلستان شده است.

وی درباره قرآن آموزی خود گفت: از ۴سالگی و در شیراز شروع به یادگیری قرآن کردم و اکنون تخصصی به «قرائت» قرآن می پردازم.

عارف در این گفتگو با ما گفت: ورزشکار است و در رشته هندبال در مسابقات هم شرکت می کند و پس از کسب مقام استانی برای شرکت در مسابقات کشوری در مردادماه اعزام می شوند.

این دانش آموزی گرگانی گفت: موفقیت من در درس، ورزش و در زندگی خود را مدیون قرآن هستم ، آرامشی که در زمان قرائت قرآن به انسان دست می دهد باعث تمرکز بهتر می شود.

عارف فتحی در توصیه خود به همسن و سالان خود گفت: اول در پی فراگیری قرآن باشند و بعد علم و پس از فراگیری هردو به آموختن آن به دیگران بپردازند که زکات آن نیز محسوب می شود.

به گفته این قاری نوجوان، اگر قرآن نبود هیچ چیز نداشتیم و کسی یا چیزی نبود که از آن دستورات دینی را فرابگیرم و درزندگی به سعادت برسیم.

پایگاه خبری گلستان ما برای این نوجوان دانشمند گرگانی آرزوی موفقیت های روز افزون دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.