1393-12-07 16:20
6666
44
11118
معرفی نخبگان استان گلستان ؛

فعالیت های علمی و پژوهشی در گلستان بسیار مظلوم است / آنچنان زندگی کنیم تا آنان که با خدا آشنا نیستند، به واسطه ما با خداوند آشنا شوند

مخترع جوان گرگانی گفت: متاسفانه در این سالها در استان گلستان فعالیت های علمی و پژوهشی بسیار مظلوم واقع شده و نسبتا ضعیف است.

به گزارش گلستان ما؛ رضا تیرگر متولد 1368 و اهل گرگان است. با وجود سن و سال جوانی که دارد، زندگی اش پر است از موفقیت ها و دستاوردهایی که از خودباوری و انگیزه بالای این جوان گرگانی حکایت دارد.

رضا دوره کارشناسی را در رشته مهندسی مکانیک حرارت و سیالات گذرانده و کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی انرژی. در حال حاضر کارمند یکی از شرکت های تابعه وزارت نفت در تهران است و چهار اختراع نیز در اداره کل ثبت اختراعات کشور به نام او ثبت شده است: ((شبیه سازی سیستم یخ زدایی به روش الکتروگرمایشی در توربین گازی زیمنس در ایستگاه های تقویت فشار گاز در سال 91، طراحی و ساخت سیستم تفکیک مرکزی گاز و آب در مجتمع های دارای حرارت مرکزی در سال 92، ساخت دستگاه کره تراشی با قطرهای مختلف روی فرز عمودی در سال 92، فرآیند اکستروژن مرکب با ناحیه تغییر شکل اصلی اینسرتی در سال93)).

موفقیت های او اما به همین جا ختم نمی شود. تیرگر جوان توانست در سال 92 عنوان جوان برتر استان گلستان را نیز کسب کند. انتشار 5مقاله ISI و 2مقاله ISC بین المللی تنها در سال92 و همچنین چاپ کتاب با عنوان "عرفان های دروغین" که در نمایشگاه بین المللی کتاب سال 93 از آن رونمایی شد از دیگر افتخارات علمی و پژوهشی اوست.

عضویت در بنیاد نخبگان و سرآمدان شاهد وایثارگر بنیادشهید و امورایثارگران، عضو شورای مرکزی تدوین سند چشم انداز1404 بنیاد شهید وامورایثارگران کشور، عضو شورای پژوهشی و نماینده در ستاد اجرایی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شرکت ملی گاز ایران، معاونت علمی و پژوهشی پایگاه بسیج شهید محمدخانی گاز، دبیری انجمن علمی مهندسی مکانیک و دبیری کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی ارومیه و جانشین فرمانده بسیج دانشگاه صنعتی ارومیه گوشه ای از فعالیت های اوست و در کنار همه این ها، عنوان قاری و موذن ممتاز استانی و کشوری را نیز در کارنامه خود دارد.

حال می خواهیم لحظاتی را با این جوان موفق گلستانی به گفت و گو بنشینیم.

- آقای تیرگر، شما به عنوان جوان 25 ساله، موفقیت های مهمی به دست آورده اید.این همه انگیزه از کجا آمده؟

انگیزه و داشتن روحیه پرنشاط و خستگی ناپذیر، شاید امری ذاتی باشد و من همه این موفقیت ها را مدیون عنایات و توجه خداوند متعال می دانم. پس از آن بنده اعتقاد دارم همه ما انسان ها به این دنیا آمده ایم تا در گذر زمان، موثر و راهگشا باشیم و شاید حقیر هم به عنوان قطره ای از اقیانوس عظیم خدمت رسانی به خلق، امیدوارم روزی بتوانم تاثیرگذار باشم.

- نقطه شروع اختراعات شما کجاست؟

ازدوران کودکی بسیار کنجکاو بودم و شاید همین کنجکاوی بنده سبب می شد تا در آن دوران اسباب بازی سالمی نداشته باشم و پس از خرید هروسیله ای، با کنجکاوی آن را خراب کنم و دوباره بازسازی کنم.درواقع از همان بچگی، ناخواسته رو به اختراع آورده بودم(باخنده). ولی به طور رسمی در سال91 با مشاهده مشکلی در توربین های گازی زیمنس که ناشی از تحریم کشور آلمان در آن زمان بود، تصمیم گرفتم تا جهت رفع آن تلاش کنم و به لطف خداوند متعال اولین اختراعم را ثبت کردم.

- چه عواملی باعث ایجاد انگیزه در شما برای اختراع می شود؟

در واقع اگر شما با همان تفکر که عرض کردم و با نیت خدمت به خلق خدا قدم بردارید، همیشه کنجکاو و ریزبین هستید و سعی می کنید برای هر مشکلی یک راه حل بیابید. من هم سعی می کنم تا در حوزه های تخصصی خودم به دنبال نیازها باشم و سپس اگر ایده ای به ذهنم برسد که عملی باشد، آن را ابتدا بر روی کاغذ و سپس به اجرا درآورم. البته گاهی در این میان سعی می کنم تا مقالاتی را هم منتشر کنم که چاپ مقالات  ISI و ISC نیز حاصل آن هاست.

- کتابی که نوشته اید در چه حوزه ای است؟

کتاب "عرفان های دروغین" در مورد عرفان های نوظهور و تهاجم فرهنگی است و به نحوه و علت نفوذ عرفان های دروغین در جامعه و در بین افراد می پردازد و به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بر موضوع جنگ نرم و علاقه شخصی ام، بر خود واجب دیدم تا در این حوزه نیز تحقیق و پژوهشی داشته باشم.

25

- آقارضا، شما قاری و موذن هم هستید.چه شد که وارد این عرصه شدید؟

10 ساله بودم که شروع به یادگیری قرائت قرآن به روش ترتیل کردم. آن زمان به سبب اینکه پدرم از کودکی موقع خوابیدن برایم قرآن به روش ترتیل می خواند، به قرائت قرآن علاقه داشتم و همین امر سبب شد تا وقتی بزرگتر شدم به صورت حرفه ای به فراگیری قرائت قرآن بپردازم.

البته چند جزء از قرآن کریم را نیز در همان زمان ها حفظ کردم. خداوند متعال را شاکرم که از دوران کودکی بنده ناچیزش را با قرآن مانوس کرد و همه این عنایات را از فضل و توجه پروردگارم می دانم و قلبا می گویم هرچه در زندگی دارم از برکت قرآن است. این موضوع را بنده در سفری که به مکه مکرمه در سال 87 داشتم به خوبی حس کردم.

- چطور می توانید همزمان در چند حوزه علمی و پژوهشی، اجتماعی و قرآنی و مذهبی فعالیت کنید؟

معتقدم اگر هر شخص در زندگی برای خود برنامه ریزی داشته باشد، می تواند به اکثریت امور زندگی اش برسد. بنده علاوه بر این فعالیت ها سعی می کنم حتی به ورزش و سلامتی خودم هم برسم و ورزش را ترک نمی کنم.

پیشنهادم به خواهران و برادانم این است که در زندگی یک برنامه کوتاه مدت یک ساله و یک برنامه بلند مدت پنج ساله داشته باشند و یک چشم انداز ده ساله را نیز برای خود ترسیم کنند. این نقشه راه سبب خواهد شد تا تمرکز آن ها بر اموراتشان بیشتر شود و گام به گام در مسیر پیشرفتشان حرکت کنند و انشاءالله به اهدافشان برسند.

- استان گلستان را در حوزه علمی و پژوهشی چطور ارزیابی می کنید؟

متاسفانه در این سالها در استان گلستان فعالیت های علمی و پژوهشی بسیار مظلوم واقع شده و نسبتا ضعیف است. البته بنده این موضوع را به نسبت استان های دیگر می گویم و شاید در این سالها پیشرفت هایی هم داشتیم ولی در مجموع شرایط راضی کننده نیست. تا زمانی که بودجه پژوهشی در برخی دستگاه ها و سازمان های دولتی استان گلستان در پایان سال برگشت بخورد و متاسفانه برخی مدیران ناآشنا به فعالیت های علمی و پژوهشی در راس قرار بگیرند، نمی شود انتظاری جز این داشت.

البته مسئولین دلسوزی را هم داریم که بیشتر از ظرفیت واقعی در این حوزه هزینه می کنند که البته این موضوع هیچ وقت نمی تواند کفه های ترازوی علمی استان ما را متوازن کند.

انتظار می رفت با توجه به شعرهایی که در استان در این مدت اخیر داده می شد، شاهد اتفاقات خاصی باشیم ولی فکر می کنم این مسئولین محترم یا فراموش کرده اند قولهایشان را و یا درگیر امور و جریان های دیگری شده اند که فرصت پیگیری و تحقق شعارهایشان را در استان گلستان پیدا نمی کنند.

شاید قسمت پژوهشگران و فعالان علمی استان ما اینگونه بوده که در این نابرابری ها و اتفاقات ناخوشایند بسوزند و بسازند و یا گاهی حتی در محیط دانشگاهیشان هم شاهد مسئولینی باشند که برخی از آنها حتی جرات ورود به عرصه های علمی و پژوهشی را نداشتند ولی متاسفانه، خواسته یا ناخواسته وارد این فضا شده اند! حال بااین شرایط، چه معیاری می توان برای ارزیابی قرار داد؟ شعارهای زیبای برخی مسئولین استان را یا مظلومیت فعالان علمی و پژوهشیمان؟!!!!!!

- شما خانواده ایثارگر هم هستید؟

بله. من افتخار می کنم که پدرم جانباز است و خواهرزاده شهید سیدجمیل فرخیان هم هستم. می گویند چهره و رفتارهایم شبیه سیدجمیل است(بالبخند).  ولیما کجا و شهدایمان کجا؟!!! به نظر بنده حقیر، وظیفه ما خانواده های ایثارگران سنگینتر است،چراکه باید بیشتر تلاش کنیم تا ارادت و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کنیم، شایدکه دیگران نیز از ما الگوبرداری کنند. روزی سلاح رزمندگان ما، تفنگ و گلوله بود اما امروز سلاح، قلم و فعالیت های علمی و پژوهشی، اجتماعی، مذهبی  و اقتصادی و ... ماست.

- از مسئولین مان چه انتظاری دارید؟

مسئولین ما همان که همیشه خداوند را ناظر بر اعمالشان ببینند و خود را مدیون خون شهدا و جانبازان و صبر و شکیبایی آزادگان و رشادت های رزمندگان بدانند کافی است و شاید هیچ چیز، مانند این جمله نتواند وجدان آن ها را بیدار نگه دارد.

- سخن پایانی؟

یادم است که مدتی پیش در برنامه تلویزیونی نقطه اوج شرکت کردم و آنجا مجری از من جمله پایانی را پرسید و من همان جمله کوتاه را  اینجا هم اول خطاب به خودم می گویم: سعی کنیم آنچنان زندگی کنیم تا آنان که با خدا آشنا نیستند، به واسطه آشنایی با ما با خداوند متعال آشنا شوند...

از همه برادران و خواهران خودم التماس دعا دارم. اللهم عجل لولیک الفرج.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شعبانی

خداقوت جوان گلستانی

1
0
پاسخ
1393-12-07 20:11
سرباز ولایت

احسنت به شما جوان عزیز. و زنده باد جهت ارادتی که به مقام معظم رهبری دارید. انشاءالله همیشه موفق باشید دعای امام خامنه ای هم بدرقه شما خواهد بود

0
0
پاسخ
1393-12-08 12:12
سرباز ولایت

ذکر نام رهبر معظم انقلاب با عنوان حضرت امام خامنه ای از جانب شما که از جوانان نخبه ایران هستی، مطمئنا برای دیگران درس بزرگی است تا جایگاه رهبری را درک کنند. احسنت اقا رضای تیرگر

0
0
پاسخ
1393-12-08 12:18
جواد 125

خوش باش برادر ، خوش باش که دنیای سیاست و شکاف های آن بی نهایت دنیای عجیبی است . خودت و دوستانت منظورم را می فهمید.از این بیشتر تعجب می کنم که گلستان ما چگونه شما را رسانه ای کرد ؟

0
0
پاسخ
1393-12-09 03:40
محمد

یک سوال از برادر تیرگر سوال کنید بگویید اون عضویت در نخبگان شاهد ایثارگر و همچنین نوشتن افق 1404 مسئولش در تهران کی بود ؟الان اون مسئول کجا رفته ؟ سربسته و خودمانی بگم عزیزجان دیگه هیچ جا نگو من در تدوین فلان و فلان نقش داشتم خودت منظور ما را خوب می دانی

0
1
پاسخ
1393-12-09 03:52
احسان مروتی

متاسفم از بعضی افراد که حتی چشم دیدن موفقیت هم استانی های خود را ندارند. اینگونه افراد که افرادی بسیار ضعیفی هستند، چون خود نمی توانند پیشرفت کنند، سعی می کنند تا فرزندان ولایی و انقلابی را تخریب کنند. ذکر نام رهبری با اسم "امام خامنه ای" و همین که در شرایط فعلی اقای تیرگر اینطور ابراز کرده، باید به شهامت،ارادت و ولایت پذیری ایشان افتخار کرد. زنده باد فرزندان ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خداوند هم انشاءالله دشمنان نظام را لعنت کند

0
0
پاسخ
1393-12-09 08:07
ال یاسین

باسلاماز سایت گلستان ما به خاطر معرفی دوستان و جوانان حزب اللهی و ولایی گلستانی تقدیر می کنیم و تقاضا داریم این فرهنگ را در سایتها و رسانه های دیگر ترویج کنند. التماس دعاآل یاسین

0
0
پاسخ
1393-12-09 08:31
فرزند انقلاب

در جواب اون دو نفر دوست عزیزی که قصد تخریب بچه های حزب اللهی و ولایی ما را دارند و نظرات تخریبی گذاشته اند:بله اقای تیرگر . خودت میدانی. فقط خودت خوب میدانی که برای به ثمر نشستن زحمات و تلاش هایت چه شبها که تا صبح بیدار بوده ای تا اختراعی را ثبت کنی که حتی برخی توان انجام گوشه ای از ان را ندارند.تنها خودت میدانی که چه مراحل طاقت فرسایی را در این مسیر سخت پشت سر گذاشته ای...تنها خودت میدانی که انجام کارهای علمی و پژوهشی و فعالیت فرهنگی چه مشقت هایی دارد و اگر راحت بود، برخی از روی حسادت و ناتوانی به شما طعنه نمی زدند. تنها خودت میدانی نخبه بودن و همزمان تابع امر ولی فقیه بودن و سرباز ولایت بودن و علیرغم تمام حساسیت های موجود ، با افتخار به زبان اوردن نام "امام خامنه ای" چقدر شیرین است...

0
0
پاسخ
1393-12-09 09:02
طهماسبی

درود بر همه جوونای عزیز و غیرتمند گلستانی.خداقوت

0
0
پاسخ
1393-12-09 11:23
افشین مقامی

اقای تیرگر ، سلام. با عرض پوزش.اگر مطلب بنده را می خوانید لطفا در مورد نحوه ثبت اختراع و مراحل آن توضیح دهید. بنده سه ماه پیش اختراعی کردم ولی نمی دانم چطور باید آنرا ثبت کنم.؟متشکرم

0
0
پاسخ
1393-12-09 15:11
رضا تیرگر

باسلاماز توجه و حساسیت شما بزرگوار تشکر میکنم و محضرتان عرض می نمایم که حکم عضویت بنده با توجه به سابقه علمی در بنیاد نخبگان و سرامدان شاهد وایثارگر موجوداست و در صورت نیاز و همچنین احترام به نظر شما دوست عزیز، ایمیل تان را بگذارید تا برای شما ارسال نمایم. همچنین جناب اقای دکتر عباس کمره ای هم اکنون معاونت مرکز دانش پژوهان بنیاد شهید کشور را برعهده دارند.بازهم اگر سوالی دارید در خدمت شما بزرگوارم هستم.برادر کوچک شما ، با احترام رضا تیرگر

0
0
پاسخ
1393-12-09 15:49
رضا تیرگر

عرض سلام و احترام. برادر عزیز.جهت ثبت اختراع ابتدا باید مدارک علمی خود را اماده نموده و سپس به سایت زیر مراجعه نمایید. پس از ثبت مراحل اولیه، مدارک مربوط به ادعانامه و خلاصه اختراع و همچنین شرح و توصیف اختراع را نیز ارسال می کنید تا پس از بررسی در سازمان ثبت اختراعات کشور نتیجه اولیه را خدمت شما اعلام نمایند.بازهم اگر سوالی داشتید، بنده پاسخگوی شما خواهم بود. Www.ssaa.ir

0
0
پاسخ
1393-12-09 20:18
ولایی

باسلام و احترام/برایتان از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم وامیدوارم همیشه شاهد پیشرفتان باشیم چون لایق بهترینها هستید.

0
0
پاسخ
1393-12-10 06:10
رفیق

سلام ضمن تشکر از سایت گلستان ما به خاطر اهمیت دادن به جوانان برتر و ترغیب به تلاش با الگو قرار دادن افراد موفق و بهره گیری از نظرات این عزیزان,برای حاج رضا آرزوی موفقیت روزافزون میکنم.انتقاد سازنده باعث پیشرفت و نقد مخرب ریشه در بدخواهی و خود کم بینی دارد.یا علی مدد

0
0
پاسخ
1393-12-10 10:35
نصیری

جوان برتر عزیز.از اون جمله ات که مسئولین وجدانشون رو با یاد شهدا و.... بیدار نگهدارن خیلی خوشم اومد.دمت گرم .برای شادی روح شهدا صلوات

0
0
پاسخ
1393-12-10 13:27
هدی میردیلمی

ضمن عرض سلام و خسته نباشید و همچنین تشکر از دوستانمون در گلستان ما. اقای تیرگر، ایا با شرایط فعلی اقتصادی و علمی، خدایی ارزش داره که هنوز هم ما کار علمی کنیم و ایا بنده که دانشجوی ترم سوم صنایع هستم، بهتر است که درسم را بخوانم یا اینکه برم سراغ علایقم و پیگیر ثبت اختراع و عملی کردن ایده هام بشم؟ممنونم از لطف تون. انشالله موفق باشید

0
0
پاسخ
1393-12-10 19:20
تیرگر

سلام علیکم. خواهر گرامی . دغدغه شما در حوزه علمی و پژوهشی ستودنی است اما انجام فعالیت های علمی و پژوهشی را نمی توان به طور کامل به شرایط اقتصادی وابسته قلمداد کرد و در صورتی که طرح شما قابلیت تجاری سازی و کاربرد صنعتی باشد می توانید از حمایت های مالی نیز استفاده کنید.همچنین الزامی نیست که شما صرفا کار علمی و پژوهشی کنید و می توانید به موازات ان، به درس های تان هم رسیدگی کنید. ضمنا رشته صنایع ظرفیت عظیمی در حوزه صنعتی سازی اختراعات و به کارگیری انها دارد.پس می توانید هر دو موضوع یعنی فعالیت پژوهشی و دانشگاهی ار با هم به پیش ببرید بدون انکه لطمه ای به دیگری بزنید.التماس دعا

0
0
پاسخ
1393-12-11 06:56
امیرمهدی

سلام برادر رضا /منم جوانی هستم با انگیزه بالا و پرانرژی و پرمشغله و به روایت اطرافیان توانمند و با استعداد و به شدت علاقمند به خدمت و درعین حال پیشرفت.مشکل و در واقع نگرانی که دارم حفظ تعادل زندگیم در درازمدت می باشد که البته برنامه ریزی منظم یه راه حل می باشد به نظرم رسیدن به هدف یه بحث و این مسیر یه بحث دیگه هست.اینکه در مسیر چه بهایی باید بپردازی وهدفت چقدر ارزش داره خیلی مهمه.راستش دنبال این هستم که هم به لطف خدا به هدفهام برسم هم مسیر برای خودم و اطرافیانم (لااقل از حیث هزینه فرصت) گرون تموم نشه.قبول که هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد منتها من دنبال اینم که لحظه لحظه زندگیم برای خودم و اطرافیانم لذتبخش باشه.به نظرمن این واقعیته که افراد موفق درهرحوزه ای که در نظر بگیری نمیتوانند در تمام ابعاد زندگی به همان نسبت موفق باشند و موفقیت نسبی هست.سوال من اینجاست چه باید کرد که همه چیز روی روال باشد که وقتی پیر شدی حسرت جوانی از دست رفته رو نخوری؟خدایا شکرت بابت داشته ها و نداشته هایمان

0
0
پاسخ
1393-12-11 07:30
نوچمنی

احسنت به این همه تلاش و پشتکار. خداوند انشاءالله دایی شما را بیامرزد اقای تیرگر

0
0
پاسخ
1393-12-11 16:19
سید110

باسلام. از "گلستان ما" به خاطر حذف نظرات تخریبی که باهدف ایجاد شبهه بر روی صفحه قرار میگیرد و تنها قصد تخریب دوستان و فرزندان انقلابی و ارزشی ما را دارد، سپاسگذاریم.شما را به خدا قسم بیشتر جوانان و فعالان ارزشی را معرفی کنید. به نظر بنده کمی در این حوزه باید بیشتر کار کنید.

0
0
پاسخ
1393-12-11 19:27
رضاتیرگر

پاسخ به سوال اقا امیرمهدی.سلام علیکم برادرگرامی.ازاینکه بابرنامه زندگی میکنید و برای خود اهداف بزرگی دارید، بسیارخوشحالم. بنده در پاسخ به سوال شما ، خطبه ای را از نهج البلاغه ذکر مینمایم. امام علی(ع)درخطبه 114 می فرمایند: ای بندگان خدا! شما ر به تقوای الهی سفارش می کنم که زاد و توشه ی سفر قیامت است. تقوا توشه ای است که به منزل رساند و پناهگاهی است که ایمن گرداند.التماس دعا

0
0
پاسخ
1393-12-12 05:36
admin

زنده با آقای تیره گرمگه ما تو استان چندتا از این آدما داریم ؟با قوت به کارت ادامه بده برادر

0
0
پاسخ
1393-12-12 07:47
باران

ان شالله در پناه حق محفوظ باشید

0
0
پاسخ
1393-12-12 07:49
نیک نام

با سلاممسئولین سایت مردمی گلستان ما لطفا افراد دیگر که در زمینه های مختلف فعالیت های علمی انجام داده اند را بیشتر معرفی نمایی.تشکر

0
0
پاسخ
1393-12-12 07:50
زیارتی

اقای تیرگر. سلام. من برای تلاش های شماارزش زیادی قاءلم. اما خدا وکیلی تو این مملکت کی به علم و پژوهش بها میده؟شما رو به خدا قسم ول کنید. اخه چرا اینقدر سکوت می کنید در برابر اینها. چرا به جوانها نمی گید تو این دنیا حرف اول و اخر رو پول میزنه. من خودم سه ساله از تدریس رفتم تو شغل ازاد. زندگیم از این رو به اون رو شده. اقای تیرگر عزیز. علیرغم احترام زیادی که برای تلاشهاتون قاءلم ولی میگم تو این دنیا فقط باید بری دنبال پول . همین

0
0
پاسخ
1393-12-12 20:39
عبدالهی

موفق باشید.علی یارتان برادر.از سایت استانمون هم متشکریم.

0
0
پاسخ
1393-12-13 12:37
پائین محلی

سلام ، موفق باشید. پایدار

0
0
پاسخ
1393-12-14 09:24
نویسنده

خواننده و مخاطب گرامی.گلستان ما به معرفی نیروها و جوانان ارزشی استان و کشور در سایت خود افتخار میکند و بهتر است شما هم تلاش کنید و خدمتی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته یاشید تا از قافله عقب نمایید. چرا که در برابر خون شهدا و ارمانهای نظام ، همه ما مسول هستیم. خداوند همه ما را هدایت نماید انشاءالله

0
0
پاسخ
1393-12-14 19:02
علوی

سلام علیکم.انشاءالله نور قرآن همیشه در زندگی شما جاودان باشد و زیرسایه امام عصر(عج) موفق و سلامت و عاقبت بخیر باشید.دوستدار حاج رضای عزیزعلوی

0
0
پاسخ
1393-12-15 09:36
ارشد شریف شیمی

خوب اول تبریک به ایشون میگم و بهترینها رو برای ایشون آرزو میکنم.ما که خودمونو کشتیم کسی نگفت خسته نباشید از هیچ کس گله ای نداریم.ظاهرا امثال ما حقیرتر از این هستند که باعث افتخار استان خودشون باشند.

0
0
پاسخ
1393-12-15 14:34
مدافع

در پاسخ به اون جناب که نوشته اند چطور آقای تیرگر رسانه ای شده باید عرض کنم آقاجان اگر شما هم میتوانید و حرفی برای گفتن دارید بفرمایید کسی جلوی شما رو نگرفته , همه چیز لیاقت می خواهد از دنیای سیاست گرفته تا رسانه ای شدن.

0
0
پاسخ
1393-12-16 09:15
گرگانی

جناب تیرگر/ضمن تبریک و آرزوی موفقیت لطفا" بفرمایید اگر فردی از خانواده ایثارگران تابحال از سهمیه استفاده نکرده و الان میخواهد برای استخدام فرزندش اقدام کند چکار باید بکند؟برای خودمان استفاده مادی نکردیم ولی چون پسرم بیکار هست ودستم به جایی بند نیست گفتم شما راهنمایی نمایید.اجرکم عند ا...

0
0
پاسخ
1393-12-16 11:34
گرگانی

ببخشید برادر تیرگر .الان نفت استخدام رسمی دارد یا نه ؟البته مهم نیست رسمی باشد یا نه سرش گرم شود خدا را شاکریم.

0
0
پاسخ
1393-12-16 11:36
اسدی مقدم

سلام جوان برتر گلستانی /ما دورادور شاهد موفقیت های تان هستیم و ارادت داریم .موفق باشید.

0
0
پاسخ
1393-12-16 13:09
ارشد شریف شیمی

آقای مدافع محترم حتی نماینده سازمان سنجش و رییس مرکز المپیاد از اینکه یه نفر در استان خودم به من نگفت خسته نباشید .شما لیاقت میخواین آقای مدافع . نفر اول مسابقات قطب سه المپیاد شیمی مدال طلای المپیاد دانشجویی شیمی کشور با اختلاف 70 امتیاز.کاپیتان تیم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی شیراز مدال برنز .زمانی که تو رسانه ها اعلام شد خراسانی هستم باورم نشد که هیچ کس در استان خبری از من نداشت.لیاقت دارم آقای مدافع بارها ثابت کردم بارها آقای محترم.باز هم اثبات خواهم کرد

0
0
پاسخ
1393-12-16 14:23
رضا تیرگر

عرض سلام و ادب خدمت خواهر یا برادر گرامیاحتراما بنده ، اطلاع دقیقی از زمان استخدام و جذب وزارت نفت ندارم. ولی کلیه وزارتخانه ها در جذب فرزندان معظم شاهد و ایثارگر مطمئنا نگاه ویژه ای خواهند داشت و امتیازاتی را هم قائل خواهند شد و مکلف به این امر نیز هستند. البته بهتر است فرزند شما از نظر بارعلمی و یا اجرایی خود را به سطح قابل قبولی برساند تا خدای ناکرده حق دیگران نیز ضایع نشود. دعا بفرمایید

0
0
پاسخ
1393-12-16 20:19
مصطفی نوری

سلام خدمت فرمانده بزرگوارحاج رضا خداقوت. افتخار میکنم که دوسال کنار شما، کسب تجربه کردم. آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براتون

0
0
پاسخ
1393-12-18 13:51
مقامی

سلام علیکم.آقای مهندس تیرگرعزیز.موفقیت و سلامتی و طول عمر با عزت حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم.دوستدار شما مقامی

0
0
پاسخ
1393-12-20 20:56
سیدزمان حسنی

سلام آقارضای گل.از اینکه شاهد موفقیت و پیشرفت فرزندان قرآنی مان در جامعه و همچنین عرصه علم و عمل هستم، خداراشاکرمخداوندشما را حفظ کند.استادقرآن شما. حسنی

0
0
پاسخ
1393-12-23 11:17
گرزین

به نام خداان شاءالله تمامی جوانان ایران زمین بویژه جوانان استان سرسبز گلستان همیشه افتخارآفرین باشند همچون شهید احسان حاجی حتملو و یا چهره های علمی مثل آقای مهندس تیرگر.موفق و سلامت باشید-گرزین

0
0
پاسخ
1393-12-24 07:34
حسام

سلام.خدمت اقای تیرگر، جوان نخبه گلستانی عزیز تبریک عرض می نمایم. با ارزوی روزهای سراسر موفقیت برای شمادکتر حسام

0
0
پاسخ
1393-12-26 08:17
یامین

[quote name="جواد 125"]خوش باش برادر ، خوش باش که دنیای سیاست و شکاف های آن بی نهایت دنیای عجیبی است . خودت و دوستانت منظورم را می فهمید.از این بیشتر تعجب می کنم که گلستان ما چگونه شما را رسانه ای کرد ؟[/quote]سلام برادر جوادواقعا جای تاسف داره ک در یرابر موفقیت یک جوان هم استانی اینطور جبهه گرفته اید.جالب است ک این اقا از طرف المانی ها مورد تاییدند اما از طرف یک هم میهنی مثل شما ... دارای صلاحیت نیستند

0
0
پاسخ
1394-08-11 16:05
زمان

گل گفتی برادر...همه منظور شما را فهمیدند..حتی کسانیکه در اینجا لب به تعریف و تمجید این اقا باز کردند خودشان میدانند و بیشتر از من وشما هم منظور دستگیرشان شد...علی یارت برادر

0
0
پاسخ
1395-02-12 09:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.