1393-05-20 17:59
3331
0
889
گفتگو با رتبه 1200 کنکور سراسری از آق قلا :

عارف: فقط با روزی 3ساعت درس خواندن توانستم در کنکور موفق شوم

عارف صحنه ، دانش آموز جوان آق قلایی توانست در کنکور سراسری سال 1393 رتبه 1200 را در کسب نماید.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ ، عارف صحنه ، دانش آموز جوان آق قلایی توانست در کنکور سراسری سال 1393 رتبه 1200 را در کسب نماید.وی در سال 1374 متولد شد. عارف مدرک دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان امام خمینی(ره) آق قلا کسب نمود و سپس در پیش دانشگاهی دارالفنون مشغول به تحصیل شد. سرانجام توانست رتبه 1200 را در منطقه سه کسب نماید.

صحنه در توصیف روز کنکور گفت : استرس بسیار زیادی را در روزکنکور داشتم.ولی توانستم موفق شوم.یکی از لحظه های بسیار خوب برای من، زمان اعلام نتایج بود که رتبه 1200 را در سایت سنجش مشاهده کردم.

عارف صحنه ادامه داد : من به طور پیوسته روزی دو الی سه ساعت درس می خواندم و به تفریح در اوقات فراغت نیز می پرداختم.با برنامه ریزی در زمان توانستم نتیجه خوبی را بگیریم.البته اگر کمی بیشتر درس می خواندم می توانستم رتبه ام زیر 500 گردد.

عارف صحنه رتبه برتر کنکور آق قلا

صحنه در توصیه ای به کسانی که این آزمون بزرگ را در پیش دارند گفت: با برنامه ریزی دقیق در مطالعه می توانند به همه اهداف خود دست یابند و رتبه مورد نظر خود را کسب نمایند. تا همت خود شخص نباشد و برای هدف خود برنامه ریزی نداشته باشد ، به هیچ عنوان نمی تواند موفق گردد.

وی در پایان از اساتید و پدر و مادر خود که در این راه او حمایت و یاری نمودند تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.