1395-11-28 14:03
5373
1
35362
رضا عباسی؛

رکورددار گلستانی شنای سوئدی، از ثبت رکوردش می‎گوید + تصاویر

ورزشکار گالیکشی 604 شنا سوئدی را طی مدت یک ساعت در فدراسیون ورزش‌های همگانی به ثبت رساند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، «رضا عباسی» در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با لطف و عنایت خداوند متعال و با تلاش و کوشش هشت ساله خویش توانستم تعداد 6433 عدد شنای روی دست (سوئدی) را بصورت استقامتی انجام دهم که فیلم و سی دی آن پس از تایید داوران و کارشناسان استان توسط هیات ورزش همگانی استان به فدراسیون ورزشهای همگانی رفت و پس از بررسی فیلم توسط فدراسیون ورزشهای همگانی تعداد604 عدد از شنای مورد نظر مورد تایید فدراسیون ورزش های همگانی قرار گرفت و از طرف فدراسیون ورزشهای همگانی طی نامه ای دستور گواهی ثبت رکورد به هیات ورزشهای همگانی داده شد و اکنون این رکورد به نام بنده ثبت شده است.

وی افزود: بنده تمرینات و تلاش های زیادی جهت ثبت این رکورد کرده ام و از مسئولین محترم تقاضامندم که با بنده همکاری و مساعدت کنند تا این رکورد را در کتاب گینس به ثبت برسانم و برای کشور عزیزم ایران بتوانم در این رشته مفرح و پرنشاط افتخار افرینی کنم و پرچم کشور عزیزم ایران را بر بام جهان برافراشته کنم.

عباسی خاطر نشان کرد: همانطور که اکثر ورزشکاران و ورزش دوستان می دانند، حرکت شنای سوئدی بخصوص در سطوح رکورد بصورت استقامتی جزو ورزشهای سخت محسوب میشود و به همین دلیل تاکنون کسی در کشور نتوانسته است چنین رکوردی را حتی در رده سنی زیر چهل سال به ثبت برساند و بنده برای انجام چنین رکودی طی سالیان درازی که تمرین و ممارست دارم با انواع گرفتگی عضله، کتف ،شانه و مچ و ... دست و پنجه نرم کرده ام و بارها بر اثر فشار و سختی تمرین کارم به بیمارستان و درمانگاه کشیده شده است ولی با این حال دست از هدفم بر نداشته و به تمریناتم ادامه می دادم و فقط به موفقیت فکر میکردم تا بتوانم این رکورد را به ثبت برسانم.

وی ادامه داد: بنده از همان دوران کودکی و تحصیلم به این رشته _ شنای روی دست (سوئدی)_ و بارفیکس علاقه زیادی داشتم و هم اکنون مدت هشت سال است که به طور جدی ورزش شنای روی دست (سوئدی)، بارفیکس، کوهپیمایی و حرکات کششی پا را روزانه به مدت سه ساعت انجام میدهم و اعتقاد دارم که برای انجام چنین رکوردی پاها باید از استقامت خوبی جهت نگه داشتن بدن، برخوردار باشند و ان شالله در آینده تصمیم دارم کتابی در خصوص فواید ورزش شنای روی دست و بارفیکس بر بدن انسان بنویسم و منتشر کنم.

این ورزشکار گالیکشی عنوان کرد: بنده برای رسیدن به چنین رکوردی در طی سال هایی که تمرین می کنم بالغ بر دو میلیون شنای روی دست و بیش از 500 هزار بارفیکس انجام داده ام که همان طور که گفتم همراه با فشار و آسیب دیدگی های زیادی مواجه بوده ام.

وی انگیزه و هدف خود از این کار را روی اوردن آحاد مردم و جوانان و نوجوانان به امر ورزش و ترغیب و تشویق آن ها به ورزش عنوان کرد و گفت: قطعا جوانان و نوجوانان و حتی آحاد مردم به این موضوع فکر می کنند که وقتی فردی با 42 سال سن بتواند چنین کاری را انجام دهد پس ما هم میتوانیم ورزش کنیم و احیانا اگر تلاش و کوشش و جدیت داشته باشند می توانند در رشته های مختلف ورزشی شرکت کرده و به مدارج بالا برسند.

عباسی در خصوص آرزوهایش گفت: از آرزوهای همیشگی بنده دیدار با مقام معظم رهبری هست و می خواهم پرچم کشورم را در این رشته ورزشی بر بام جهان برافراشته کنم و پرچم کشورم را در جهان بالا ببرم و قلب رهبر عزیزم را خوشحال نمایم.

وی تصریح کرد: از تمامی مسئولین محترم ورزشی و غیر ورزشی خواهشمندم بنده را برای رسیدن به هدفم یاری نمایند و از کسانی که می توانند بنده را در رسیدن به هدفم کمک و یاری نمایند با شماره 09118748270 تماس حاصل نمایند. بنده فکر می کنم به دلیل نشناختن موضوع شنای سوئدی و با توجه به سختی ها و فشار خیلی زیاد این حرکت ورزشی این رشته ورزشی متاسفانه از نگاه مسئولین مغفول مانده و معتقد هستم کسانی که ورزش را بصورت حرفه ای انجام می دهند تنها این افراد سختی و فشار این ورزش را بخصوص در سطوح رکورد استقامتی درک می کنند.

عباسی ادامه داد: البته بنده در این مسیر ورزشی با ناملایمات و بد اخلاقی های زیادی روبه رو بوده ام و چون فقط هدفم برایم مهم بود زیاد توجهی به این بد اخلاقی ها و ناملایمات نکردم. امیدوارم در ورزش به جایگاهی برسیم که هیچ کسی به یک ورزشکار با نگاه سطحی و مغرضانه نگاه نکند و اگر احتمالا شایعات و حاشیه هایی برای ورزشکاران توسط افراد غیر ورزشی و مغرض درست میشود و کسی به آن ها توجه نکند و بیشتر کار و هدف ورزشکار مهم باشد تا این شایعات و حاشیه ها.

وی در پایان گفت: بنده از تمامی هواداران عزیزم که من را در این راه کمک و یاری کردند به خصوص از برادر عزیز و ارجمندم آقای ابراهیم عباسی که همیشه در طول این مسیر پر فراز و نشیب یار، همراه، دلسوز و مشاور بنده بودند و در این راه کمک فراوانی به بنده کردند کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

1244

1245

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دانا احمدی

با سلام و تشکرراستش من 30 ثانیه بالای 50 تا میرم در حالی که تمرینم زیاد ندارم و شکستن این رکورد برای من آب خوردن

0
0
پاسخ
1397-03-09 18:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.