1393-07-16 19:58
2779
0
3984
نقاش 13 ساله گنبدی برگزیده مسابقه بین المللی لوئی فرانسوا ؛

دوست دارم در آینده جانور شناس شوم / نقاشی هیچ لطمه ای به درسم نمیزند

 می گوید می خواهد جانور شناس شود و این علاقه او به حیوانات در نقاشی های اونیز مشهود است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، فرزانه امامی کودک ۱۳ ساله گنبدی از ۲ سالگی علاقه اش به نقاشی را نشان می دهد.

او می گوید پدرش استاد دانشگاست و مادرش نیز خانه دار است و مشوقان اصلی او در نقاشی هستند.

نقاشی فرزانه امامی سال گذشته در مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی لوئی فرانسوا با موضوع ٰجایی که متولد شدمٰ تواست عنوان طرح برتر این مسابقات را از آن خود کند.

فرزانه در این مورد می گوید: موضوع این نقاشی محل زندگی بود و من به سبک خاصی که در کانون پرورش فکری کودکان یاد گرفته بودم  پدر و مادر و خودم را که در کالسکه هستم در کنار برج آجری قابوس کشیدم.

IMAGE635138831927603328

فرزانه ادمه می دهد در این مسابقه ۴۵۰۰ اثر از کودکان کشورهای مختلف شرکت داده شده بودند  که از این میان ۱۳ اثر برتر انتخاب شد و نقاشی من هم به عنوان اثر برتر بود.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر هم نقاشی می کند می گوید : من نقاشی را دوس دارم  خصوصا تابلو با رنگ روغن و کار با مدادرنگی و در کنار درس تابلو می کشم . تا الان ۱۵ تابلو کشیده ام خیلی ها خواسته اند که تابلو هایم را بخرند اما من خیلی آنها را دوست دارم و تا حالا هیچ کدام را نفروخته ام.

فرزانه دوست دارد جانور شناس شود و این علاقه وافر او به حیوانات باعث شده الگوی بسیاری از نقاشی هایش که حیوانات باشد.

IMG_9986IMG_9989

این نقاش ۱۳ ساله می گوید کوچکتر که بودم دوست داشتم مفید باشم و باهوش ترین فرد بین همسن و سال های خودم و البته باهوش هستم و دوس دارم در کنار نقاشی به شغلی که دوس دارم هم برسم و جانور شناسی را تا حدی که دانشمند شوم ادامه دهم.

از او می پرسم از حیوانات نمی ترسی ؟ او در جواب من می گوید نه از هیچ حیوانی نمی ترسم و در کنار درسم کتابهایی در مورد حیوانات می خوانم حتی در مورد سوسکها هم مطالعه کرده ام آنها حشرات جالبی هستند!

IMG_9984

IMG_9985

او به کودکان هم سن و سالش می گوید : اگر برنامه ریزی داشته باشید هم می توانید در درس موفق باشید هم برنامه های متفرقه داشته باشید  و والدین شما هم سخت نمی گیرند .

فرزانه همچنین می گوید پدرو مادر من اصلا سخت گیر نیستند و می گویند همیشه تفریح باید در کنار درس باشد و دوست دارند که نقاشی را هم در کنار درسم ادامه دهم.

IMG_9988

IMG_9987
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.