1393-08-16 18:28
3338
1
5460
بلاتکلیفی بیش از 60 روستای بخش مرکزی و مهم گرگان؛

گرگان بیش از یک ماه بدون بخشدار / چراغ بخشداری گرگان همچنان خاموش است

شهرستان گرگان پس از گذشت بیش از یکماه ، هنوز بدون بخشدار اداره می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، حدود یک ماه قبل بود که بخشدار بخش مرکزی گرگان بنا به دلایلی که گفته می شد به علت مخالفت آموزش و پرورش با تمدید ماموریت خدمت وی بود، مجبور به کناره گیری از سمت خود شد تا بخشداری بخش مرکزی گرگان از آن زمان تا کنون بدون بخشدار بماند.

اما دراین میان، مردم روستاهای تابعه بخش مرکزی گرگان نیز از طولانی شدن انتخاب بخشدار اعلام ناراحتی کرده و خواستار تعیین هر چه زودتر بخشدار بخش مرکزی برای رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

همانگونه که همگان می‌دانند، استقرار بخشداری‌ها در مناطق مختلف همواره نویدبخش توجهات وموید توسعه بیشتر است؛ چرا که در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی شهرستان، معرفی بخشدار از سوی فرماندار است تا از بابت نداشتن متولی، روستاهای بخش مرکزی ضربه نخورند و شوراها، دهیاران و مردم امیدوار باشند که می‌توانند با وجود بخشداری، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون باشند.

در این مدت، با وجود تلاش فرماندار و مسئولین شهرستان برای پر کردن خلأ عدم وجود بخشدار مرکزی ، متاسفانه این مسئله در خدمت‌رسانی به مردم روستاهای بخش مرکزی و پیگیری مسائل و مشکلات آن وقفه ایجاد کرده است .

این در حالیست که نه تنها روند توسعه طی این سالها در روستاهای بخش مرکزی قابل توجه نبوده بلکه، در مبحث محرومیت‌زایی نیز بسیاری از برنامه‌ها بر روی زمین مانده تا کماکان مردم بخش مرکزی با مشکلات و مسائل عدیده دست و پنجه نرم کنند.

در نهایت از فرماندار پرتلاش گرگان انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع نسبت به پیگیری مسئله از مبادی مربوطه و معرفی بخشداری توانمند و کوشا اقدام شود تا مردم روستاهای بخش مرکزی در دوران دولت تدبیر و امید، طعم توسعه و پیشرفت را بیش از پیش بچشند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرتضی

بخش صادق آباد در شهرستان گالیکش هم چند ماهی است که فاقد بخشداراست و بخشدار مرکزی این شهرستان نیز فردا تودیع میشود بهتر است همخوانی در زمان تودیع و معارفه بخشداران از سوی استانداری صورت پذیرد تا مردم در بخش ها متضرر و سرگردان نشوند. با تشکر

0
0
پاسخ
1393-08-16 14:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.