1399-06-20 22:59
929
0
70296

کرونایی بودن دانش آموز یکی از مدارس گرگان تکذیب شد

انتشار شایعه کرونایی بودن یکی از دانش آموزان مدارس گرگان باعث نگرانی والدین دانش آموزان شد که با پیگیری ها خلاف این موضوع اثبات شد.

به گزارش  گلستان ما؛ روزهای گذشته در یکی از مدارس دخترانه گرگان یکی از دانش‌آموزان دچار مشکل شده و مدیران مدرسه بلافاصله برای وضعیت حال این دانش‌آموز با اورژانس 115 تماس گرفته و این دانش‌آموز برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان منتقل شد.

مشاهده این صحنه برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها موجی از نگرانی را ایجاد کرد که بلافاصله شایعه یی بودن این دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر شد.

در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، خبرنگار خبرگزاری فارس موضوع را پیگیری و به نتیجه‌ای خلاف شایعه مطرح شده دست یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: موضوع را پیگیری کرده و حتی جزئیات را از مدیر مدرسه جویا شدم و این دانش‌آموز به دلیل افت فشار خون دچار بی‌حالی شده که با اورژانس تماس گرفته شد و این دانش آموز به بیمارستان منتقل شد.

احسان گوهری‌راد از پیگیری روند درمانی و وضعیت عمومی این دانش‌آموز خبر داد و تاکید کرد: براساس اظهارات پزشکان بیمارستان و کادر درمانی این دانش‌آموز دچار افت فشار خون و کاهش قند خون معمولی شده و بلافاصله پس از پیگیری مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شد و مشکلی برای این دانش‌آموز وجود ندارد.

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز این اظهارات تائید شد و این دانش‌آموز به هیچ عنوان علائم مرتبط با بیماری کویید-۱۹ یا ویروس را نداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و پروتکل‌های موجود، هیچ اجباری در حضور دانش‌آموز در مدرسه وجود ندارد اما تمامی مدارس دایر و کلاس‌های براساس دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل می‌شود و در صورتی که دانش‌آموزی تمایل به استفاده از آموزش‌های حضوری نداشته باشد می‌تواند از آموزش‌های غیرحضوری موجود استفاده کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.