1398-09-06 16:12
1263
0
66464
سرپرست فرمانداری گالیکش:

۵۷۵ فرصت شغلی در گالیکش ایجاد شد

سرپرست فرمانداری گالیکش اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تا الآن ۵۷۵ فرصت شغلی در بخش‌های مختلف این شهرستان ایجادشده که معادل ۴۳ درصد سهمیه پیش‌بینی‌شده امسال است.

به گزارش گلستان ما، حسین مایلی در پنجمین جلسه ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی این شهرستان در سال ۹۸، گفت: سهمیه پیش‌بینی‌شده ایجاد اشتغال گالیکش در سال جاری یک هزار و ۳۵۰ نفر تعیین‌شده که بایستی باکار و تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران نسبت به تحقق آن اقدام شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعهد ایجاد اشتغال گالیکش هزار و ۵۰ فرصت شغلی بود که با تلاش مدیران در بخش‌های مختلف، هزار و ۲۲۳ فرصت شغلی (معادل ۱۱۶ درصد) سهمیه ابلاغی، ایجاد شد.

مایلی اضافه کرد: که با توسعه کارآفرینی در گالیکش می‌توان ضمن فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری ازجمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی، بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی و سایر جویندگان کار و اشتغال را در این شهرستان مرتفع کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق کامل سهمیه اشتغال امسال شهرستان گالیکش، از آنان درخواست کرد تا نسبت به واردکردن اطلاعات فرصت‌های اشتغال ایجادشده در سامانه "رصد" وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : نیلکوه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.