1398-09-23 15:58
1337
0
66630

وظیفه فرماندار گالیکش در قبال جذب بی‌ضابطه و رابطه‌ای در شهرداری چیست !؟

فرماندار گالیکش در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار گالیکش گفت: شوراهای اسلامی باید کانون فکری و هدایتگر مردم باشند و در برخورد با مردم و پیگیری مطالبات و خواسته‌های شهروندان با سعه‌صدر گام بردارند.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت: شوراهای اسلامی و شهرداران به‌عنوان منتخبین مردم برگزیده و مشغول فعالیت می‌شوند و این همان فلسفه انتخاب شوراها و حکومت مردم‌سالاری است که مردم خود به امورات پرداخته و بدین گونه سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

میرزایی با تأکید بر استفاده از نقطه نظرات مردم در امور شهری و شهروندی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ و شورای شهر باید با یک مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از پیشنهادات افراد صاحب‌نظر و مشورت با خرد جمعی، ضمن تقویت اتحاد و انسجام در شهر، هماهنگی و همدلی با مردم را در صحن شورا و شهرداری به نمایش بگذارند.

فرماندار گالیکش جذب نیروی بی‌ضابطه و رابطه‌ای در شهرداری‌ها را یک کار غلط و ناشایست برشمرد و افزود: جذب افراد خارج از ضابطه، تحت هر عنوانی کاری ناپسند است که نه‌تنها نارضایتی مردم را به دنبال دارد بلکه به‌کارگیری نیروهای فاقد تخصص و ناکارآمد هزینه‌های گزافی نیز بر دوش شهرداری خواهد گذاشت.

وی بابیان اینکه در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور و اعتبارات شهرداری‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، یادآور شد: شوراهای اسلامی باید سازوکارهای لازم را در جهت خودکفایی شهرداری‌ها در نظرگیرند و با جذب سرمایه‌گذاران و استفاده از طرح‌های درآمدزا، شهرداری‌ها را در دستیابی به درآمد پایدار کمک کنند.

میرزایی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی و مهم همه مسئولین نظام برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط در جامعه است ازاین‌رو شوراهای اسلامی به‌عنوان منتخبین و معتمدین مردم نقش مهمی در حضور حداکثری و مشارکت بالای شهروندان در پای صندوق‌های رأی دارند.

 

به گزارش «نیلکوه» این روزها مسئولین گالیکش به دیدار فرماندار جدید این شهرستان رفته و ضمن تبریک به علی‌اصغر میرزایی گزارش کاری از اقدامات انجام داده و برنامه‌های آتی خود به وی ارائه می‌کنند.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش نیز امروز به دیدار میرزایی رفتند.

فرماندار گالیکش در بخشی از سخنان خود خطاب به شهردار و شورائیان جذب نیروی بی‌ضابطه و رابطه‌ای در شهرداری‌ها را یک کار غلط و ناشایست برشمرد و گفت: جذب افراد خارج از ضابطه، تحت هر عنوانی کاری ناپسند است که نه‌تنها نارضایتی مردم را به دنبال دارد بلکه به‌کارگیری نیروهای فاقد تخصص و ناکارآمد هزینه‌های گزافی نیز بر دوش شهرداری خواهد گذاشت.

آیا میرزایی با علم به جذب‌های بی‌ضابطه و رابطه‌ای گذشته و حال در شهرداری گالیکش این موضوع را به مدیران شهری گوشزد کرده است؟

اگر این‌گونه بوده وظیفه‌مندی فرماندار گالیکش در این خصوص چیست؟

باید دید فرمایشات میرزایی هم به‌مانند مایلی (سرپرست 14 ماهه فرمانداری گالیکش) مصرف رسانه‌ای و پر کردن صفحه اینستاگرام دارد یا وی در مقام اجرا هم بر خواهد آمد؟

آقای فرماندار، جذب بی‌ضابطه و رابطه‌ای گذشته و حال نیرو در شهرداری #گالیکش باعث دلخوری و بدبینی جوانان توانمند این دیار به مدیریت شهری شده و از شما انتظار است با ورود و اقدامات درخوری در این رابطه عیار اجرایی خود را به نمایش بگذارید.

به همت بی‌مایه مدیریت شهری مدتی پس از افتتاح، سنگ‌شکن شهرداری #گالیکش که کارکرد استخدام دوستان و اقوام داشت تعطیل‌شده و این روزها تنها سرمایه مردم این دیار هوا می‌شود.

طیبه خلیلی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری گلستان مردادماه امسال در جمع خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار عنوان کرد رسانه‌ها هرگونه انتصاب اقوام و فعالیت‌های شخصی اعضای شوراهای شهر را گزارش کنند، مطمئن باشید که برخورد خواهیم کرد.

این ادعای خلیلی نیز روی واقعیت به خود نگرفته است ... چراکه جذب ژن خوب (فرزند عضو شورای اسلامی شهر صادق‌آباد) در شهرداری صادق‌آباد که بسیاری از آن به‌عنوان دلیل و شرط انتخاب سبحانی به‌عنوان شهردار صادق‌آباد یاد می‌کردند رسیدگی نشده و کماکان ادامه دارد.

علاوه بر این جذب؛ موضوع جذب سه نفر از دوستان و اقوام شورای اسلامی شهر گالیکش در سنگ‌شکن شهرداری گالیکش نیز به مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری گلستان اطلاع‌رسانی شده و ایشان تاکنون به آن نیز توجه ای نکرده است.

چرا باید مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری گلستان وعده و قولی بدهد که توان اجرایی آن را ندارد و باعث یاس و ناامیدی بین جوانان مستعد و توانمند منطقه از مدیریت شهری خود شود.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : نیلکوه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.