1393-08-14 11:59
2152
0
5358

نهضت عاشورا بزرگ‌ترین حادثه تاریخ اسلام است / سلام بر حسین یعنی نفرین بر همه ظالمان

امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش در مراسم عاشورای حسینی نهضت عاشورا را بزرگ‌ترین حادثه ثبت‌شده در تاریخ اسلام معرفی کرد و گفت: این حادثه برای راهنمایی و هدایت بشریت همچون شمعی فروزان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، حجت‌الاسلام عالمین وزیری ضمن تسلیت به مناسبت عاشورای سرور و سالار شهیدان و با اشاره به واقعه 13 آبان گفت: عاشورا بزرگ‌ترین مصیبتی است که توسط ظالمان و خون‌خواران بر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در سال 61 هجری اتفاق افتاده است. باگذشت 1375 سال از واقعه عاشورا اما هر سال انگار عاشورا تازه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به این مطلب که ما باید همیشه به امام حسین (ع) سلام بدهیم گفت: سلام ما بر امام حسین (ع) یعنی ای کسانی که پیرو حسین هستید بایستی زندگی‌تان تماماً در همه ابعاد خدایی و برای رضای خدا باشد.

امام‌جمعه موقت گالیکش تصریح کرد: سلام بر امام حسین (ع) یعنی نفرین بر همه ظالمان، لعنت بر همه ستمگران، لعنت و نفرین بر همه استکبار در همه تاریخ.

وزیری افزود: سلام بر امام حسین (ع) در زمان ما یعنی مرگ و نفرین بر اوباما، نتانیاهو، داعشی ها، تکفیری‌ها، وهابی‌ها و همه‌کسانی که دست جنایتکارشان به خون مسلمانان آغشته شده است.

وی اظهار داشت: سلام ما بر ابوالفضل (ع) یعنی ایستادگی در برابر همه کفر، مقاومت در برابر همه استکبار و ایستادگی برای عظمت اسلام، قرآن و ولایت.

وزیری گفت: سلام ما بر علی‌اکبر (ع) یعنی جوانان مقاومت کنید در راه حقیقت.

وی با اشاره به‌روز 13 آبان گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی که امام فرمودند این اقدام جوانان ما کم از انقلاب اول نبود. انقلاب اول عمال آمریکا را ذلیل و خار کرد اما تسخیر لانه جاسوسی خود آمریکا را به ذلت کشاند.

وی تأکید کرد: امروز ما با تمامی شهدای کربلا عهد و پیوند می‌بندیم که تا پای جان برای دفاع از اسلام، مکتب اهل‌بیت (ع)، عاشورا، افتخار و سربلندی جمهوری سلامی ایران ایستاده و مقاومت می‌کنیم.

امام‌جمعه گالیکش خاطرنشان ساخت: آمریکا برای شکست جهان اسلام و ضربه زدن به ایران از سلاح تحریم سیاسی، اقتصادی و نظامی استفاده می‌کنند.

وزیری گفت: به آمریکا و استکبار زمان می‌گوییم که مردم ما از کربلا سلاح مقاومت و ایستادگی در برابر کفر، از سلاح قرآن ایثار و شهادت مقابل استکبار را یاد گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: با این سلاح های تا به امروز بر سلاح های مادی استکبار پیروز بوده‌ایم و تا روز قیامت و ظهور امام زمان (عج) نیز پیروز خواهد بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.