1398-12-24 12:37
1164
0
67803
فرماندار گالیکش:

مردم کمپین «در خانه بمانیم» را جدی بگیرند/ کاهش تردد در جاده های گالیکش

فرماندار گالیکش گفت: مردم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند تا با خودقرنطینگی زنجیره انتقال کروناویروس قطع شود.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه گالیکش و شهرهای اطراف نسبت به مرکز و غرب استان گلستان وضعیت بهتری دارند.

فرماندار گالیکش ادامه داد: در شهرستان گالیکش وضعیت اضطراری دیده نشده است، البته موراد مشکوک به کرونا گزارش شده که اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در گالیکش بیان کرد: ضدعفونی روستاهای شهرستان گالیکش با همکاری دهیاری ها، شوراها و مردم انجام شد؛ همچنین معابر و اماکن عمومی سطح شهر نیز در چندین مرحله ضدعفونی شده است.

میرزایی از تهیه بسته های سلامت با کمک خیرین خبر داد و یادآور شد: تعدادی از خیرین فروشگاه ها و برخی نیز چرخ خیاطی خود را به میدان آوردند تا در اقدامی خیرخواهانه برای تهیه ماسک اقدام شود.

فرماندار گالیکش به کمپین «در خانه بمانیم» اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست می کنم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند تا با خودقرنطینگی زنجیره انتقال کروناویروس قطع شود.

وی از کاهش ساعت کاری برخی اصناف در گالیکش خبر داد و افزود: طی بازدیدی که روز گذشته تا انتهای جنگل گلستان داشتیم رفت و آمدها با کاهش قابل توجهی همراه بوده و تردد از مسیر خراسان به گلستان بسیار اندک بوده است که نشان می دهد توصیه های مسئولان و دست اندرکاران سلامت تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.