1399-01-05 13:03
1027
0
67904
فرماندار گالیکش:

فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا پایان 15 فروردین ممنوع است

فرماندار گفت: فعالیت واحدهای صنفی به جز واحدهای صنفی مرتبط با موادغذایی، تا 15 فروردین ماه در شهرستان گالیکش تعطیل می باشد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گالیکش اظهار کرد: پیرو مصوبه استانی ستاد پیشگیری از کرونا فعالیت همه واحدهای صنفی به جز صنوف مرتبط با موادغذایی تا پایان 15 فروردین ممنوع است.

وی تصریح کرد: بنا بر مصوبه کمیته امنیتی استان مقرر شد همه اصناف به استثنای صنوف تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی مردم تا پانزدهم فروردین تعطیل باشند.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه در حال حاضر مایحتاج عمومی مردم در شهرستان موجود است و ارزاق عمومی به وفور یافت می‌شود؛ اضافه کرد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است.

میرزایی افزود: عموم مغازه‌هایی که به فعالیت خود ادامه می‌دهند مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های تامین ارزاق عمومی ، خدماتی که با ارزاق عمومی مردم مرتبط هستند؛ فعال خواهند بود.

گفتنی است، در مصوبه سازمان صمت تأکید شده است که واحدهای صنفی متخلف در قبال به مخاطره انداختن سلامتی مردم باید در مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند.

شایان ذکر است، صنوف تامین کننده مایحتاج عمومی از قبیل نانوایان، خواربارفروشان، قصابان، مرغ فروشان، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشان و لوازم بهداشتی فروشان ملزم به رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.