1398-09-24 16:29
1358
0
66646

جی‌پی‌اس خسارات سیل گالیکش موقعیت دریای خزر را نشان می‌دهد !

فرماندار گالیکش گفت: عملیات تسطیح، مرمت و بازسازی اراضی کشاورزی رانشی و خسارت‌دیده از سیل‌های ابتدای سال جاری شهرستان گالیکش آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی در حاشیه بازدید از عملیات شروع به کار بازسازی اراضی کشاورزی خسارت‌دیده از سیل گلستان در روستای لیرو گفت: میزان اعتبار تخصیصی در این رابطه را ۹ میلیارد تومان از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار دیده‌شده اعلام کرد.

وی افزود: دو پیمانکار برای این کار در سطح شهرستان در نظر گرفته‌شده است که عملیات اجرایی را از روستای لیرو از توابع بخش مرکزی شهرستان آغاز نموده و به‌تدریج در سایر روستاها نظیر پنو، پادلدل، فرنگ، کیارام و فارسیان نیز انجام خواهد شد.

به گزارش " نیلکوه" شنیده می‌شود جی‌پی‌اس برخی خسارات سیل امسال گالیکش که ثبت‌شده است موقعیت دریای خزر و غرب استان را نشان می‌دهد.

سؤال اینجاست چه کسانی در این رابطه حق مردم محروم را ضایع کرده‌اند، و چه برخوردی با چین افراد شده است؟

شنیده می‌شود برخی برای خسارات کمک دریافت کرده‌اند و دیگران هنوز خیر، اولویت دریافت کمک‌ها و تسهیلات را چه کسی مشخص کرده‌اند؟ شهروندان اعتقاددارند سازوکار آن درست نیست و افراد خاص از آن بهره‌مند شده‌اند؛ از مسئولین محلی و استانی انتظار است اجازه سوءاستفاده در این حوزه گرفته شود.

موضوعی که با گلایه کشاورزان زحمتش کش دهستان نیلکوه گالیکش نیز روبرو شده است چرا مسئولین محلی و استانی در اواخر زمان کشت پاییزه در مناطق کوهستانی به فکر رفع مشکلات و تسطیح اراضی افتاده‌اند، آیا تأخیر 9 ماهه در این حوزه درست است !؟

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : نیلکوه

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.