1398-10-29 13:28
1054
0
67196
فرماندار گالیکش خبر داد:

تحقق 44 درصدی اشتغال در گالیکش / ایجاد اشتغال برای 596 نفر

فرماندار گالیکش گفت: برنامه‌ریزی و ارائه طرح و برنامه و شناسایی ظرفیت‌های موجود در شهرستان، مهم‌ترین راه‌کار و راه‌حل دستیابی به توسعه اشتغال و کارآفرینی خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی در ششمین جلسه ستاد اشتغال این شهرستان گفت: ازآنجاکه مسائل مربوط به کار و اشتغال جزء مشکلات و مطالبات مهم جامعه بشمار می‌رود، بنابراین همه دستگاه‌ها موظف‌اند در این زمینه تلاش و همکاری مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به تحقق 44 درصدی اشتغال در این شهرستان افزود: تا به امروز از یک هزار و 350 نفر تعهد اشتغال در شهرستان گالیکش تعداد 596 نفر محقق شده است. همچنین در حوزه کارورزی نیز شاهد تحقق 104 درصدی بوده‌ایم.

رئیس ستاد اشتغال شهرستان گالیکش ادامه داد: در بخش ارائه تسهیلات روستایی، تعداد 493 طرح با ظرفیت اشتغال 599 نفر به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند که از این تعداد، 408 طرح پرداخت‌شده و به میزان 478 نفر نیز تحقق اشتغال در پی داشته است.

میرزایی گفت: فعالیت در حوزه گردشگری، کشاورزی، دام‌پروری، آموزشی و علم و فناوری در شهرستان گالیکش، فرصت‌های بسیار مناسبی در جهت ارتقاء وضعیت اشتغال و توسعه آن است.

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه درگذشته با مشکل نقدینگی و تقاضای زیاد متقاضیان تسهیلات مواجه بودیم، تصریح کرد: خوشبختانه امروزه در بخش ارائه تسهیلات هیچ محدودیتی نداریم منتها باید با ارائه یک طرح و برنامه جامع و هدفمند نسبت به بهره‌مندی از آن اعتبارات اقدام شود.

وی توسعه و بهبود خدمات در ناحیه‌های صنعتی و حمایت از تولیدکنندگان در این شهرک‌ها را نیز در تقویت و توسعه اشتغال و رونق تولید مثمر ثمر دانست و خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید بامطالعه و بررسی تمام جوانب امر و بهره‌گیری از همه امکانات موجود و اقدام جهادی، با تسهیل کردن راه‌های اشتغال و رفع موانع موجود گام بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.