1398-12-22 09:30
1224
0
67791
بخشدار بخش لوه گالیکش:

بیش از ۸۰ عملیات محلول پاشی و ضدعفونی در روستاهای بخش لوه گالیکش انجام شد

بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش از انجام بیش از ۸۰ عملیات ضدعفونی و گندزدایی در روستاهای این بخش خبرداد.

به گزارش گلستان ما،کمال ابراهیمی بخشدار روز گذشته در نشست خبری با بیان اینکه جمعیت ساکن در مناطق روستایی این بخش بر اساس سرشماری سال ۹۵ بیش از ۱۵۷۰۰ نفر است، گفت: بخش لوه دارای ۱۹ دهیاری می باشد که از زمان شیوع ویروس کرونا، تاکنون همه روستاها سه مرحله و برخی از روستاها تا ۵ مرحله ضدعفونی و محلول پاشی شده که مجموعا بیش از ۸۰ عملیات در روستاهای این بخش با همکاری پایگاه های بسیج، آبفار، شبکه بهداشت، خیرین و نیروهای مردمی انجام شده است.

بخشدار لوه افزود: در اکثر دهیاری های این بخش کمیته سلامت با حضور دهیار، امام جماعت روستا، شورا، شبکه بهداشت و درمان و خیرین و معتمدین تشکیل شده تا نحوه انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی گردد.

ابراهیمی در رابطه با اقدامات انجام شده در این بخش اظهار داشت: براساس دستورالعمل های اجرایی، همه تفرجگاه ها، اقامتگاه های بومگردی، هتل ها تا اطلاع ثانوی از پذیرش مسافر منع شده و ضدعفونی و بازرسی نانوایی ها نیز انجام و برگزاری کلیه مراسمات عزا و عروسی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی افزود: با نصب بنر در سطح روستاها، توصیه های بهداشتی و موارد مرتبط با پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به اطلاع روستاییان رسانده شده است.

بخشدار لوه در رابطه با دیگر اقدامات دهیاری های این بخش در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: کلیه خودروهای مسافربری شخصی و عمومی در سطح روستاهای این بخش ضدعفونی و تولید و توزیع ماسک توسط دهیاری با همکاری خیرین در روستاهای تنگراه، کرنگ کفتر و آق قمیش نیز انجام شد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.