1399-01-04 12:28
1127
0
67886
فرمانده سپاه گالیکش:

بسیجیان گالیکش روزانه نزدیک به ۲ هزار ماسک تولید می کنند

احمد کوهستانی گفت: بسیجیان گالیکش روزانه قریب به ۲ هزار ماسک تولید می‌کنند و قرارگاه پدافند زیستی برای مقابله با ویروس کرونا در سپاه این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش گلستان ما، فرمانده سپاه شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: توسط سپاه گالیکش 10 توپ پارچه تترون باارزش 10 میلیون تومان و 5 توپ پارچه به ارزش 5 میلیون تومان توسط خیرین شهرستانی تهیه و بین خیاطان جهت تولید ماسک تقسیم‌شده است.

کوهستانی افزود: ماسک‌ها با 35 دستگاه چرخ‌خیاطی، در قالب 6 کارگاه با تولید روزانه 1650 ماسک در حال انجام است.

وی گفت: در صورت فراهم بودن مواد اولیه، تولید ماسک به روزانه 3 هزار عدد قابل‌افزایش است.

فرمانده سپاه گالیکش یادآور شد: تاکنون قریب به 4 هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و به‌صورت رایگان بین شهروندان گالیکش توزیع‌شده است.

توزیع 125 بسته غذایی در بین نیازمندان گالیکش

فرمانده سپاه گالیکش با اعلام اینکه تاکنون 125 بسته غذایی در بین نیازمندان گالیکش توزیع شده است؛ افزود: این بسته های غذایی شامل 10کیلو برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ، روغن، تن ماهی و قند بود.

وی اضافه کرد: ارزش تقریبی کل بسته‌های توزیع‌شده 50 میلیون تومان بود و از طریق سازمان بسیج مستضعفین و سپاه نینوا استان گلستان تأمین‌شد.

توزیع مواد شوینده در سطح شهرستان

فرمانده سپاه گالیکش همچنین از توزیع 40 بسته مواد شوینده در این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: این بسته‌ها توسط سپاه و خیرین گالیکش به ارزش تقریبی 4 میلیون تومان تهیه و بین افراد نیازمند شهرستان توزیع‌شده است.

تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه شهرستان گالیکش

کوهستانی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات: پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله در خصوص ویروس منحوس کرونا توسط سپاه شهرستان گالیکش با همکاری سایر ادارات و نهاده‌ها بخصوص فرمانداری این شهرستان، گفت: ایجاد قرارگاه پدافند زیستی در سطح سپاه شهرستان، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان‌دهی بسیجیان و گروه‌های جهادی در ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرستان و روستاها با همکاری شهرداران، دهیاران، معتمدین و خیرین و امام جماعت و شورای اسلامی، کمک به طرح غربالگری و همچنین شناسایی افرادی که زمینه این بیماری را دارندو همچنین ضدعفونی محل کار و آسایشگاه سربازان به‌صورت روزانه ازجمله اقدامات این قرارگاه در سپاه شهرستان گالیکش بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.