1393-08-17 07:58
1825
0
5476

آخوند آرمون: مردم ما باید شکرگزار نعمت امنیت و آرامش باشند

امام‌جمعه اهل سنت ترکمن شهرستان گالیکش در روستای ینقاق گفت: مردم ما باید شکرگزار نعمت امنیت و آرامش باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، آخوند عبدالجمید آرمون با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص لزوم شکرگزاری خدا در برابر نعمت‌هایش بیان کرد: باید شکرگزار امنیت و آسایشی باشیم که به یمن انقلاب اسلامی به مردم ایران اسلامی عطا شده است.

وی با اشاره به حاکم شدن قدرت ایران اسلامی در جهان عنوان کرد: در خاورمیانه هیچ کشوری به‌اندازه‌ی ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و در اکثر کشورها جنگ و درگیری است.

آخوند آرمون تصریح کرد: همیشه انسان باید شکرگزار نعمت‌های بیکران خداوندی باشد که در غیر این صورت چیزی برای انسان بجز تباهی و نابودی نیست.

وی افزود: نعمت‌های متعال در عالم گیتی بی‌شمار است و شکرگزاری انسان در برابر خداوند متعال نشانه ایمان است و ناشکری از نعمت‌های خداوندی نشانه کفر و عامل هلاکت و نیستی انسان در این دنیا و آخرت است.

امام‌جمعه اهل سنت ترکمن شهرستان گالیکش در روستای ینقاق با توجه به اهمیت سلاح ایمان در مقابل شیطان و وسوسه‌های شیطانی، نمازگزاران را به تقوا توصیه کرد و گفت: تقوا سپری است که انسان‌ها به کمک آن در این دنیا از طوفان بدی‌ها و سیات در امان مانده و در بهشت به‌واسطه آن در بهترین جایگاه‌ها سکونت می‌یابد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.