1393-08-20 19:55
3037
0
5656

کشیده شدن بیش از 2900 دندان طی 7 ماه گذشته در کلاله

مسئول بهداشت دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله از کشیده شدن بیش از 2900 دندان در مرکز دندان پزشکی شبکه بهداشت و درمان کلاله خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، دکتر رشید آتا در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه در هفت ماهه ی سپری شده از سال 93، شاهد افزایش مراجعه مردم به کلینیک دندان پزشکی بودیم گفت: در این هفت ماه ، 4660 نفر به این کلینیک مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: درمدت یاد شده 2918 دندان در این مرکز کشیده شده است که در نوع خود قابل توجه است.

رشید آتا در ارتباط با فعالیت های آموزشی و ترمیمی هم گفت: کار آموزشی برای ارتقای بهداشت دهان و دندان در حال انجام است و در خصوص ترمیم با توجه به شرایط و امکانات و تعداد زیاد مراجعه کنندگان ، عمده خدمات به مادران باردار و کودکان زیر 14 سال ارائه می شود و در هفت ماه گذشته 160 مورد ترمیم دندان داشته ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله: مکان جدید دندان پزشکی کلاله به بهره برداری رسید

علی ساورعلیا نیز در گفتگویی از بهره برداری مکان جدید دندان پزشکی این مرکز خبر داد و گفت: دو دستگاه یونیت دندان پزشکی از محل کمک خیرین و اعتبارات دولتی تهیه شد و پس از آماده سازی مکان جدید ، نصب و امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای ساخت و تجهیز دندان پزشکی جدید این مرکز،نزدیک به 500 میلیون ریال هزینه شد که از این بین 100 میلیون ریال آن از محل کمک خیرین شهرستان و 400 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تامین شد.

وی همچنین از آماده به بهره برداری بودن سه واحد دندان پزشکی در سه روستای شهرستان کلاله خبر داد و گفت: سه واحد دندان پزشکی با تجهیزات کامل در روستاهای قره شور، تمرقره قوزی و گوگجه آماده بهره برداری است و با تامین نیروهای این واحدها، بزودی این داندان پزشکی ها به بهره برداری می رسند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.