1393-08-19 14:55
2139
0
5594

پیگیری های فرماندار کلاله جواب داد / فرودگاه کلاله در یک قدمی پروازهای پایدار

فرماندار کلاله از نتیجه بخشی رایزنی های خود با مسئولین هواپیمایی استانی و کشوری در خصوص ایجاد بسترهای مناسب برای از سرگیری مجدد پروازهای فرودگاه کلاله خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، یازده روز از خبر فرماندار کلاله مبنی بر تماس وی با معاون مدیرکل و رییس اداره کل بازرسی فرودگاه های کشور گذشت و فرماندار کلاله در یازدهمین روز از نتیجه بخشی پیگیرهای خود در خصوص از سرگیری پروازهای فرودگاه کلاله خبر داد.

نصرت برزگر در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: طی رایزنی های مستمر ما، بالاخره مسئولین هواپیمایی کشور برای حضور در جلسه ای در فرمانداری کلاله پاسخ مثبت دادند.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر حضور مسئولین هواپیمایی استانی و کشوری؛ روسای شورای شهر ، فرمانداران و دیگر مسئولین مرتبط با این موضوع در شهرهای شرق استان گلستان نیز حضور خواهند داشت و از نظرات و پیشنهادات آنها برای یک برنامه ریزی جامع در جهت استمرار پروازهای فرودگاه کلاله استفاده خواهد شد.

فرماندار کلاله با تاکید بر نقش اساسی و مهم فرمانداران ،شوراهای شهر و شهرداران شهرهای شرق استان گلستان در استمرار پروازهای این فرودگاه گفت: مسئولین یاد شده در بستر سازی و تشویق مردم برای استفاده از پروازهای فرودگاه کلاله در مسافرت های هوایی خود، نقشی مهمی خواهند داشت و به با تلاش های مثبت آنها فرودگاه کلاله باعث رونق و پیشرفت شرق استان گلستان خواهد شد.

برزگر از جمله راهکارهای موثر در استقبال مردم در استفاده از پروازهای فرودگاه کلاله را افزایش خط های هوایی این فرودگاه دانست و افزود : با توجه به بررسی های انجام شده ، افزایش خطوط هوایی کلاله به تهران ، مشهد و زاهدان و باالعکس می تواند ما را در این زمینه کمک شایانی کند.

وی برنامه ریزی مناسب و انعطاف پذیر در تنظیم روزها و ساعات پرواز این فرودگاه را یکی دیگر از عوامل استقبال مردم از پروازهای این فرودگاه بیان کرد و گفت: سعی می شود با هماهنگی با مسئولین هواپیمایی استانی و کشوری در این زمینه به یک نتیجه مطلوب برسیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.