1399-03-15 10:32
800
0
68877
فرماندار کلاله:

پل های ارتباطی شهرستان کلاله با اعتبار نزدیک به ۵ میلیارد تومان بازسازی و مرمت می‌شود

فرماندار کلاله گفت: با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی، عملیات احداث بادیه و برید پلها، انجام گابیون چینی بصورت پلکانی و اجرای دیواره هدایت آب و تزریق بتن در محل دیوارهای هدایت آب صورت گرفته و بخشی نیز در حال اجرا است.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی فرماندار کلاله بهمراه بخشداران مرکزی و پیشکمر، رییس راهداری و بنیاد مسکن شهرستان از مرمت و بازسازی پل های سطح شهرستان که در سیل اخیر دچار آسیب شده بودند بازدید بعمل آوردند.

فرماندار کلاله در حاشیه این بازدیدها گفت: با اعتباری بالغ بر 4/9 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی، عملیات احداث بادیه و برید پلها، انجام  گابیون چینی بصورت پلکانی و اجرای دیواره هدایت آب و تزریق بتن در محل دیوارهای هدایت آب صورت گرفته و بخشی نیز در حال اجراست. 

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه ها، حفظ و برقراری ارتباط راههای روستایی و شهرستانی، جلوگیری از خسارات بیشتر به راهها و ابنیه فنی و جلوگیری از آبشستگی ابنیه فنی و.. می باشد. 

گفتنی است؛ فرماندار کلاله از پل بزرگ گوگجه، آبنمای صوفی شخ داز، پل پاشایی، پل بزرگ کروک، پل دو دهانه ۳ متری محور گچی سو، پل ۲ متری چالجه، پل ۴ متری صالح آباد_یکه قوز و در پایان از زیر سازی محور صوفی شیخ انصاری _حاجی قوشان بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.