1398-08-16 12:31
2352
0
66186
گزارش؛

مرگ نزدیک به 10 نفر و مصدومیت بیش از 17 نفر در جاده مرگ کلاله/ نماینده شرق گلستان در قبال وجدان خود هم سکوت کرد

در سالی که گذشت، نزدیک به 10 نفر در جاده مرگ کلاله به مراوه تپه جان باختند و بیش 17 نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش گلستان ما، جاده کلاله به مراوه تپه از جمله جاده های کشور است که به علت وجود پیچ های خطرناک و باریک بودن جاده، همه ساله جان تعداد زیادی از هموطنان را می گیرد و تاکنون هیچ اقدام عملی برای نجات جان مسافران و رانندگان این محور انجام نشده است.

شهریور ماه سال 97 بود که خبر سانحه رانندگی شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان و همراهان وی در این محور و در نزدیکی روستای دهنه شهرستان کلاله در فضای مجازی و سایت ها منتشر شد.

gahravi 1

gahravi 2

خبری که حاکی از مصدومیت نماینده شرق گلستان و 9 نفر همراه وی، بود؛ نماینده شرق گلستان که از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب شد چندین ماه با این مشکل دست و پنجه نرم کرد تا توانست پس از چند ماه استراحت به مجلس برگردد.

gahravi 3

gahravi 4

سانحه ای که می توانست تلنگری برای پیگیری جدی و عملی نماینده شرق گلستان برای حل مشکلات این جاده باشد؛ نه تنها تلنگر نشد بلکه اخبار دلسوزانه فضای مجازی اهرامی برای مظلوم نمایی وی در شورای اداری شهرستان کلاله با حضور استاندار گلستان و ایراد اینکه برخی سایت ها و عوامل آن آرزوی مرگ من را دارند؛ شد و وی تنها از این گزارش، قسر در رفتن خود از مرگ را سر نیزه کرد و به دیگران نشان داد.

بیشتر بخوانید:

نماینده شرق گلستان قِسِر در رفت، اما مادر باردار و فرزند 4 ماهه اش نه!/ کاربران فضای مجازی با کنایه های سنگین از خجالت نماینده درآمدند+ تصاویر

gahravi 5

 gahravi 6

مرگ 5 نفر در برخورد دو خودرو و یک موتور سیکلت

اما پس از سانحه رانندگی نماینده شرق گلستان در این محور، شاهد چندین سانحه رانندگی بودیم که در یکی از این سوانح 5 نفر کشته و 4 نفر مصدم شدند.

این اتفاق از آن جهت تلخ تر از سوانح دیگر بود که در آن یک مادر باردار و کودک 4 ماهه وی نیز جان باختند.

kalalekhabar ir 4

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 6

kalalekhabar ir 8

در کنار تصادفات دیگری که باعث مصدومیت شد و در رسانه منتشر نشده است؛ هفته گذشته نیز بر اثر برخورد یک موتور سیکلت با خودروی پراید، یک نفر مصدوم و یک نفر جان باخت.

در مجموع و پس از مصدومیت نماینده شرق گلستان در محور یاد شده، تاکنون نزدیک به 10 نفر جان باختند و بیش از 17 نفر مصدوم شدند حوادثی که با تدبیر مناسب در طی سال های اخیر، می توانست جان بسیاری از هموطنان شرق گلستان را از خطر مرگ و مصدومیت نجات دهد.

در پایان متذکر می شویم با توجه به بالا بودن شاخص های محرومیت در شرق گلستان، تنها کسانی که می توانند برای رفع مشکلات این حوزه رایزنی هایی در سطوح بالاتر داشته باشند، نمایندگان هستند و مسلما شهرام کوسه غراوی با سمت های متعددی که در راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داشت، می توانست گام های مفیدی برای حوزه خود بردارد و اگر در این خصوص حتی به وجدان خود(به خطر افتادن جان وی در تصادف) پاسخگو می بود؛ شاید الان برای پیگیری ها و تلاش های وی قلم فرسایی می کردیم.

تذکر نماینده تربت جام به وزیر راه و شهرسازی در پی تصادفی که منجر به جان باختن 4 نفر و مصدومیت 10 نفر شد.

 انتهاي پيام/

  • منبع خبر : کلاله خبر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.