1399-02-31 13:13
952
0
68714
فرماندار کلاله تاکید کرد:

لزوم آمادگی تمامی دستگاههای اجرایی جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی/رصد عملکرد مدیران در هنگام وقوع بحران

فرماندار کلاله گفت: تمامی دستگاهها باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند تا با ارائه خدمات بموقع و مدیریت صحیح،خسارات وارده را کاهش دهند.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با بیان این خبر گفت: تمامی دستگاهها باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند تا با ارائه خدمات بموقع و مدیریت صحیح،خسارات وارده را کاهش دهند. 

فرماندار کلاله به فصل برداشت محصولات زراعی اشاره کرد و افزود: اعضای مدیریت بحران شهرستان در ایام برداشت محصولات کشاورزی با تمامی تجهیزات خود در آماده باش کامل باشند و اقدامات لازم جهت مقابله با آتش سوزی احتمالی را انجام دهند.

بیانی به خسارات ناشی از آتش زدن کاه و کلش از سوی کشاورزان پرداخت و گفت: با افرادی که اقدام به آتش زدن مزارع کشاورزی کنند هیچگونه مماشات نداشته و طبق ماده ۲۰ قانون هوای پاک و ماده ۱۹ مجازات اسلامی با مرتکبین برخورد قضایی خواهد شد. 

فرماندار کلاله گزارشی از عملکرد تمامی دستگاهها  در مقابله با حوادث گذشته ارائه کرد و تصریح کرد: دستگاه‌ها باید به وظایف ذاتی خود در مدیریت بحران عمل کرده و مصوبات این شورا را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.