1398-07-30 16:20
1288
0
66010
فرماندار کلاله:

13 آبان روز پر افتخار ملت ایران است

فرماندار کلاله گفت: انقلاب اسلامی افتخار آفرینی های فراوانی داشته که اثرات آن در دنیا قابل مشاهده است که 13 آبان یکی از این افتخارات محسوب می شود.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شهرستان با بیان اینکه گفت: انقلاب اسلامی افتخار آفرینی های فراوانی داشته که اثرات آن در دنیا قابل مشاهده است.

بیانی اظهار داشت:13 آبان متعلق به تمامی اقشار جامعه است و وظیفه ماست تا با حضور پرشور و انقلابی در این مراسمات، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرماندار کلاله در ادامه خواستار همکاری کلیه دستگاه ها و نهادهای سطح شهرستان جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم شد.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله هم به حرکت انقلابی دانشجویان در 13 آبان 58 اشاره کرد و گفت:بسیاری از نفوذی های دشمن با تسخیر لانه جاسوسی امریکا شناسایی شدند و نقشه های دشمن به شکست منجر شد.

امام جمعه کلاله افزود: کینه و عداوت امریکا همچنان ادامه دارد و ما نیز با مقاومت و تقویت بصیرت در مقابل دسیسه های دشمن خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری  تأکید کرد: در 13 آبان با حضور گسترده اقشار مردم، روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان، پرشورتر از همیشه هر چه فریاد داریم بر سر امریکا جنایتکار خواهیم زد.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : کلاله خبر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.