1399-01-09 10:55
940
0
67952
سرپرست مرکز بهداشت کلاله خبر داد؛

غربالگری بیش از 45 هزار نفر در کلاله در مقابل ویروس کرونا

رشید آتا گفت: بیش از 45 هزار نفر در شهرستان کلاله در خصوص علائم ویروس کرونا غربالگری شدند.

به گزارش گلستان ما، با توجه به شيوع ويروس كرونا در استان گلستان و شهرستان کلاله، همچنین در راستای تفاهم نامه بین سپاه نینوای استان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان جهت غربالگري جمعيت شهر كلاله، شهر فراغي، روستاي يكه قوز بالا و يكه قوز پايين از توابع مركز، خدمات جامع سلامت روستايي قوجمز و جمعيت مناطق عشايري شهرستان کلاله، بازدید مشترک فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان کلاله و مرکز بهداشت از روند غربالگری توسط بسیجیان در شهرستان کلاله صورت گرفت.

رشید آتا سرپرست شبکه بهداشت کلاله در حاشیه این بازدید ضمن خرسندی از روند غربالگری گفت: این غربالگری با همکاری کارکنان مرکز بهداشت و بسیجیان داوطلب در مناطق از پیش تعیین شده در حال اجراست  که انشاء الله به لطف و عنایت خداوند به خوبی انجام خواهد شد.

وی افزود: از شروع طرح غربالگری تا کنون با حضور 150 نفر بسیجی ، بیش از  45 هزار نفر از جمعیت گروه هدف در خصوص علائم کرونا ویروس غربالگری شده اند  و اطلاعات افراد در سامانه ناب (سامانه اطلاعات بهداشتی)در حال ثبت است.

سرپرست شبکه بهداشت کلاله تصریح کرد : افرادی که دارای علایم هستند به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع می شوند تا پیگیری لازم انجام شود تا شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری در جامعه باشیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.