1393-08-11 09:58
1975
0
5227
در طرح سرشماری کشاورزی انجام شد؛

شناسایی بیش از 6 هزار خانواده بهره بردار کشاورزی در کلاله

فرماندار کلاله از شناسایی بیش از 6 هزار خانواده بهره بردار کشاورزی در طرح سرشماری کشاورزی شهرستان کلاله، خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر ، نصرت برزگر با اعلام این خبر گفت: با فعالیت سرشماران در سراسر شهرستان کلاله تاکنون 18هزار و 414 خانوار در شهرستان شناسایی شده اند ، گفت: 6 هزار و 412 خانوار به عنوان بهره بردار کشاوری شناخته شدند‌.

وی افزود:از پنجم مهرماه تاکنون در قالب طرح سرشماری کشاورزی 15 نفر مامور آمارگیری به بیش از 33 هزار خانوار مراجعه کرده‌اند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: ارائه آمار صحیح در سرشماری سبب ارائه خدمات مناسب و مطلوب در حوزه‌های کشاورزی مانند ارائه کود، بذر و غیره می‌شود.

برزگر با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت شهری شهرستان کلاله وابسته به کارهای کشاورزی است افزود: طبق آمار بدست آمده بیش از 2 هزار نفر در حوزه کشاورزی مشغول به کار هستند‌.

فرماندار کلاله اظهار کرد: هر مامور به صورت میانگین به 80 خانه سرکشی می‌کند که از بین این 80 خانوار 16 نفرآنها به عنوان بهره بردار شناخته شدند و باید گفت بهره‌برداران شامل کسانی است که مشغول به پرورش مرغ ، گاو ، گوسفند و باغ‌دار یا زمین زراعی هستند.

فرماندار کلاله اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه در حال تدوین بوده، دریافت اطلاعات پایه‌ای درست و دقیق، برای برنامه‌ریزی در بخش کشاورزی ضروری است و ارائه آمار دقیق توسط خانواده ها به ماموران سرشماری می تواند ما را در این امر کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره سرشماری کشاورزی است، گفت: طرح سرشماری از پنج مهرماه تا هجدهم آبان‌ ماه جاری انجام می‌گیرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.