1399-02-30 14:35
932
0
68708
فرماندار کلاله خبرداد؛

توزیع بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته های معیشتی در کلاله

فرماندار کلاله گفت: پویش کمک های مومنانه در کلاله با رهنمود های مقام معظم رهبری شکل گرفت و بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و سبد معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده بودند؛ توزیع شد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی پیش از ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: تلاش درمانگران و همراهی خوب مردم شهرستان کلاله، ما را در رسیدن به اهداف وزارت بهداشت کمک کرد. 

وی افزود: نباید زحمات شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان را فراموش کرد و باید با همراهی و همدلی برای شکست این ویروس تلاش کنیم.

فرماندار کلاله با تجلیل از تلاش های اصحاب رسانه تصریح کرد: شکوفایی و توسعه با کمک و رصد فعالان رسانه ها بهتر به نتیجه می رسد.

بیانی در ادامه گفت: بیان مشکلات برای پیگیری و رفع  آنها کمک خوبی به ما مدیران خواهد کرد که از "فعالان رسانه" این مهم را طلب می کنیم.

فرماندار کلاله به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: پویش کمک های مومنانه در کلاله با رهنمود های مقام معظم رهبری شکل گرفت و بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و سبد معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان که از قبل شناسایی شده بودند؛ توزیع شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.