1399-04-18 10:42
939
0
69310
فرماندار کلاله:

برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در کلاله، جرم تلقی می شود

فرماندار کلاله گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در شهرستان کلاله جرم محسوب شده و برابر قانون با فرد متخلف برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با بیان این مطلب گفت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و مصوبه شورای تامین؛ برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در شهرستان کلاله جرم محسوب شده و برابر قانون با فرد متخلف برخورد جدی خواهد شد. 

فرماندار کلاله با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان گفت: استفاده از ماسک در ادارات، بانک ها، اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی الزامی می باشد و به افراد فاقد ماسک خدماتی ارائه نخواهد شد. 

رییس ستاد مقابله با کرونا کلاله از پلمپ چند واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود:طی هفته گذشته؛ ۶۵ اخطار توسط تیم بازرسی ستاد کرونا به واحد های صنفی کلاله داده شد و ۱۰ واحد نیز بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ها بمدت یک هفته #پلمپ گردید. 

بیانی در ادامه تاکید کرد:انتظار می رود شهروندان تا نابودی ویروس کرونا، ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک؛ همراهی و همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.