1398-09-18 10:15
1845
0
66573
مصوبه ای که به شهدا هم رحم نکرد!

تابلوی شهید تاجی زاده را از سردرب یک مدرسه در کلاله پایین کشیدند! + عکس

برادر شهید تاجی زاده گفت: نزدیک به سه سال است که تابلوی شهید را از سردرب مدرسه کنگور پایین کشیده اند!.

به گزارش گلستان ما، تاجی زاده برادر شهید ابراهیم تاجی زاده(شهید اهل سنت کلاله)در گفتگویی اظهار داشت: نزدیک به سه سال است که تابلوی شهید را از سردرب مدرسه کنگور شهرستان کلاله پایین کشیده اند.

tajizadeh

وی افزود: علی رغم پیگیری های مداوم ما، هنوز تابلوی شهید که هویت روستا و مدرسه می باشد نصب نشده است.

در این راستا با فرشید قرناس قمیش مدیرآموزش و پرورش شهرستان کلاله گفتگویی داشتیم و وی گفت: این اقدام در زمان مدیریت من انجام نگرفته است.

وی افزود: در گذشته بخش نامه ای برای فرمانداری و آموزش و پرورش آمده است که براساس آن نام مدارس و مکان های خیر ساز به نام خیر و صاحب زمین باشد.

قرناس قمیش اضافه کرد: علی رغم این مصوبه وارده، رایزنی های لازم با خانواده خیر سازنده مدرسه برای نصب تابلوی شهید در کنار تابلوی مدرسه(که بنام خیر می باشد) انجام شده است و ان شالله با موافقت این خانواده شاهد مزین شدن این مدرسه به نام شهید ابراهیم تاجی زاده خواهیم بود.

اما جای این سوال پیش می آید که چرا در چنین مصوبه ای تدابیر لازم برای حفظ نام مدارسی که به نام شهدا(کسانی که مسئولین صندلی خود را مدیون آنها هستند) مزین است، اندیشیده نشده است؟.

گفتنی است در همین راستا در روستای صوفیان نیز نام یک مدرسه از نام شاعر بنام اهل سنت به نام خیر تغییر یافت در صورتی که می توانست تدابیر لازم برای حفظ هویت اولیه و همچنین اضافه شدن نام جدید به این مدرسه درنظر گرفته شود.

در پایان یادآور می شویم که خیرین گمنام هستند و برای رضای خدا چنین اقدامات خداپسندانه انجام می دهند و مسلما آنها نیز راضی به برداشته شدن نام شهدا از مدارس و مکان های خیر ساز نیستند.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : کلاله خبر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.