1393-05-16 03:05
4269
0
633

گفتگو با چهره های موفق آموزش فنی و حرفه ای کردکوی + عکس

بمناسبت هفته مهارت با چند تن از فعالین و چهره های موفق فنی و حرفه ای اداره آموزش و پرورش در هنرستان فنی و حرفه ای شهید چمران، هنرستان کار و دانش الغدیر و هنرستان حرفه ای 15 خرداد دختران مصاحبه ای تهیه و تنظیم شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، بمناسبت هفته مهارت با چند تن از فعالین و چهره های موفق فنی و حرفه ای اداره آموزش و پرورش در هنرستان فنی و حرفه ای شهید چمران، هنرستان کار و دانش الغدیر و هنرستان حرفه ای ۱۵ خرداد دختران مصاحبه ای تهیه و تنظیم شده که در ذیل گزیده ای از آن را با هم می خوانیم.

مصابه با حضور مهندس زارع رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش گلستان، محمدعلی صابری کارشناس مسئول آموزش اداره آموزش و پرورش، بنی هاشمی دبیر هنرستان فنی و حرفه ای ۱۵ خرداد، مجید فغانی از کار و دانش الغدیر و خانم ها مقدم و بنی هاشمی از هنرستان ۱۵ خرداد دختران انجام شد.

مهندس زارع رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان هفته ملی مهارت را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و محمدعلی صابری کارشناس مسئول آموزش با بر شمردن فعالیتهای فنی و حرفه ای از توانمندی و پتانسیل این مجموعه سخن گفت.

عتعت

مجید فغانی دانش آموز هنرستان کار و دانش الغدیر در گفتگو با ما گفت: حضور بنده در مجموعه هنرستان الغدیر علاقه به کار فنی و بهتر جذب شدن به بازار کار می باشد که امیدوارم به فضل الهی بتوانم در این راهی که انتخاب نمودم موفق و سربلند باشم.

دو تن از دانشجویان و چهره هایی که مدارج دانشگاهی را طی می نمایند خانم بنی هاشم و مقدم دلیل انتخاب رشته فنی و حرفه ای را بهتر جذب شدن و دسترسی بهتر و آسان تر به فضای کار نسبت به رشته های نظری و اشتغال در حین تحصیل اعلام کردند و افزودند: فضای مناسب، مهیا بودن محیط سالم با مدرسان مجرب در هنرستان های دختران کردکوی فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل و کسب مهارت به ما داد که از آن بهترین بهره را در حین تحصیل بردیم.

بنی هاشمی دبیر هنرستان ۱۵ خرداد و مدرس دانشگاه گفت: کادر مجرب، امکانات و محیط سالم، فرصت مناسب را برای فراگیری رشته های فنی برای دانش آموزان مهیا کرده است که در صورت ایجاد علاقه و انگیزه می تواند در هدایت دانش آموزان برای یافتن موقعیت کاری مناسب کمک کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.