1397-11-30 19:03
871
0
61318
فرماندار کردکوی:

پیگیری مشکلات مسکن مهر کردکوی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهرستان است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، فرماندار کردکوی و اعضای شورای تامین شهرستان از بخش های مختلف واحدهای ساختمانی مسکن مهر شهر کردکوی و مسائل مبتلابه آن از نزدیک بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم قدمنان در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شکایت های پی درپی ساکنین مسکن مهر کردکوی به جهت عدم تکمیل واحدها، عدم دسترسی مناسب به مسائل خدماتی و مسایلی از این دست، موجب شد تا این بازدید را انجام دهیم.

فرماندار کردکوی تصریح کرد: در این بازدید از نزدیک وضعیت ناخوشایند ارائه خدمات به شهروندان ساکن در این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مسائل و مشکلات مسکن مهر کردکوی از اولویت های مجموعه مدیریت شهرستان است، گفت: با توجه به اینکه قرار است در دهه اول اسفند ماه شورای عالی شهرسازی استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و به ریاست استاندار در مرکز استان تشکیل شود، تصمیم گرفته شد که بازدیدی میدانی از این واحدها صورت گیرد تا در آن جلسه برای حل مشکلات تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، راه نیافتادن آسانسور ساختمان ها، نبود دیوار یا حصار مناسب در محوطه و ورود حیوانات مختلف به اطراف ساختمان ها، راه ‌پله‌ های غیراستاندارد، سیستم فاضلاب نامناسب و انتشار بوی تعفن فاضلاب، نبود آب شرب کافی و رها شدن ساختمان نیمه کاره فاز دوم از جمله مشکلات در مسکن مهر کردکوی است./ ایسنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.