1397-12-01 13:01
1481
0
61337
قابل توجه بخشدار کردکوی:

پارک کودک، نیازی که در روستاها دیده نمی شود!

ایجاد پارک کودک در محیط های روستایی رویایی کودکانه است که در برخی روستاهای کردکوی هیچگاه به واقعیت مبدل نمی شود و این گُل های زندگی همچنان باید در حسرت داشتن پارک روستایی باقی مانند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ایجاد پارک کودک در محیط های روستایی رویایی کودکانه است که در برخی روستاهای کردکوی هیچگاه به واقعیت مبدل نمی شود و این گُل های زندگی همچنان باید در حسرت داشتن پارک روستایی باقی مانند.

متولی ایجاد پارکهای روستایی کیست؟

هر چند در شهرها، شهرداریها متولی ساخت پارکها و بوستانهای شهری هستند اما تامین این نیاز در روستاها متولی خاصی ندارد (شورای اسلامی؟) و ساخت پارک روستایی در سایه دیگر مشکلات عدیده مناطق روستایی رنگ باخته و گم شده است.

کودکان سرمایه‌های آینده این مرز و بوم هستند و رسیدگی به امور آنها سبب گسترش شور و نشاط در جامعه خواهد شد.

ایجاد فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی یکی از بهترین هدایای مسئولان برای تقویت روحیه و ایجاد انگیزه برای سالم زیستن کودکان است و ایجاد پارک های کودک نیز یکی از این اقدامات بسیار مهم است. نیازی که مسئولین آن را نمی بینند.

کودکانی که بتوانند احساسات و عواطف شاد درونشان را بشناسند، می توانند آن را در سراسر زندگی خود حفظ کنند و شادی کودکان سبب تقویت روحیه، انگیزه و عزت نفس آنها می‌شود.

در صورت اختصاص اعتبار به دهیاری می توان وسایل بازی این پارکها را نوسازی و فضاهای جدید بازی نیز با همکاری مردم روستا احداث کرد.

خبر: یعقوب محمودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.