1393-05-26 18:03
3716
0
1190
روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی کردکوی :

شبکه های ماهواره‌ای با پنبه سر اعضای خانواده‌ها را می‌برند

روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: شبکه های ماهواره ای با پنبه سر اعضای خانواده ها را می برند و لازم است خانواده ها در برابر خطرات و آسیب های مخرب شبکه های ماهواره ای هوشیار باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت‌الاسلام عباس شفیعی روحانی مستقر روستای یساقی در جمع مربیان طرح صالحین و بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله این روستا در خصوص اثرات منفی و مخرب ماهواره به تفصیل سخن گفت.

وی گفت: ماهواره یک وسیله‌ای است که هم می‌توان از آن استفاده درست کرد و هم استفاده نادرست، اما در شرایط فعلی استفاده نادرست از آن بسیار زیاد است.

رئیس شورای فرهنگی یساقی با بیان این مطلب که جنگ نرم، حساب شده از سوی دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی طراحی شده است خاطرنشان کرد: جنگ رسانه‌ای یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های« جنگ نرم» به حساب می آید که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کلانی کرده و در آینده نیز سرمایه گذاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام شفیعی با بیان این مطلب که در سال ۷۳ تنها سه شبکه فارسی زبان که متعلق به منافقین و سلطنت طلب ها بود علیه انقلاب اسلامی فعال بود اما الان بیش از ۱۳۰ شبکه فارسی زبان در حال فعالیت علیه جمهوری اسلامی می باشد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ شبکه آن در قالب نمایش فیلم و سریال مستهجن، جوانان و خانواده ها را به صورت مستقیم هدف قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: بخشی از این شبکه ها مسایل سیاسی را دنبال می‌کنند که همواره با شایعه پراکنی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران همراه است.

حجت‌الاسلام شفیعی با بیان این مطلب که بخشی دیگر از این شبکه ها در قالب مذهبی به اختلاف اندازی بین فرق اسلامی می پردازند خاطرنشان کرد: امروز اختلاف اندازی، و ایجاد تفرقه و تشتّت در بین مسلمین، بزرگترین آفت و خطر برای مسلمین است که از سوی هر کسی و هر شبکه ای به آن دامن زده شود، دشمنان اسلام و مسلمین نفع می برند.

نائب رئیس شورای اسلامی یساقی با بیان این مطلب که مسلمانان نباید کاری بکنند که دشمنان اسلام و مسلمین منتفع شوند خاطرنشان کرد: جنگ نرم یعنی با پنبه سر بریدن و مسلمانان را علیه مسلمانی دیگر بسیج کردن.

حجت‌الاسلام شفیعی با بیان مصداقهایی از تأثیرات منفی ماهواره در خانواده ها اذعان داشت: متأسفانه با اینکه ماهواره بنیان خانواده ها را سست، روابط خانوادگی و زناشویی را آشفته و حریم محرم و نامحرم را از بین می برد و ارزشهای اسلامی را زیرکانه زیر سئوال می برد، اما خانواده ها این همه خطرات را جدّی نمی گیرند و به استفاده از آن اقدام می‌کنند.

وی با بیان این مطلب که شبکه های ماهواره ای با پنبه سر اعضای خانواده ها را می برند بر هوشیاری همگان از خطرات و آسیب های مخرب شبکه های ماهواره ای تأکید کرد و گفت: خانواده ها در استفاده شبکه های ماهواره ای نباید بی خیال باشند و اثرات مخرب آن را برای لذت جویی های زودگذر و مقطعی فراموش کنند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم حاج حیدر مؤمن فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) یساقی طی سخنانی ضمن قدردانی از روحانی مستقر یساقی بخاطر همکاری تنگاتنگ شان با پایگاه مقاومت بسیج، بر استمرار چنین جلساتی تأکید کرد و خواستار تداوم مباحث ماهواره یا دجالواره شد.
وی آمادگی بسیجیان را برای دفاع از ارزشها و آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اعلام و بر اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه تأکید کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.