1398-10-17 11:33
1252
0
66987
گزارشی از خروش مردم ولایتمدار کردکوی؛

سربازان حاج قاسم در کردکوی سنگ‎ تمام گذاشتند/ طنین نوای حزن و اندوه در سوگ سردار مهربانی

حضور گسترده جوانان و نوجوانان کردکویی در مراسم بزرگداشت مالک اشتر انقلاب نشان داد فرهنگ انقلابی با خون سردار سپهبد سلیمانی بیمه شده و مسیر نابودی استکبار جهانی و اسرائیل سرعت بیشتری به خود گرفته است.

به گزارش گلستان ما، مردم کردکوی دیروز برای سردار مقاومت سنگ تمام گذاشتند و با حضور گسترده خود در میادین این شهر اعلام کردند که یک ملت سردار سلیمانی هستند و راه سردار سلیمانی‎ها پایان‎پذیر نیست.

حاج قاسم سلیمانی تنها سردار این کشور نبود، او بزرگ‎مردی بود که بر دلها حاکم شده بود و مردم کردکوی با حضور گسترده خود ضمن محکوم‎کردن اقدام تروریستی آمریکای خبیث و ترامپ قمارباز اعلام کردند که خواهان انتقام خون سپهبد سلیمانی هستند.

همچنین خون حاج قاسم سلیمانی ماهیت استکبار جهانی و خباث دشمنان را بیش از پیش برای نونهالان، نوجوانان و جوانان اثبات کرد و فرهنگی به وجود آورد که نسل آینده انقلابی کشور را بیمه خواهد کرد.

دیروز از تمام اقشار و طیف‎ها در سوگ سردار دل‎ها به میدان آمدند و این حضور پرشور و کوبنده بر این مهم تأکید دارد که فرهنگ انقلابی با خون سردار سپهبد سلیمانی بیمه شده است و مسیر نابودی استکبار جهانی و اسرائیل سرعت بیشتری به خود گرفته است.

همچنین مردم ولایتمدار شهرستان کردکوی از سکوت مجامع بین‎المللی گلایه داشتند و اعتقاد داشتند که نباید مجامع بین‎المللی نسبت به این جنایت سکوت کنند.

مردم شهیدپرور کردکوی ضمن تجدید بیعت با ولایت بر همگان اثبات کردند که قدردان خادمان مخلص و راستین خود هستند و این خروش گسترده مردم برای قدرشناسی از سردار سلیمانی است و قطعاً راه و سیره سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت.

امام جمعه کردکوی در حاشیه مراسم راهپیمایی در پی شهادت مالک اشتر انقلاب سپهبد سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی مردمی و ولایی بود به همین علت در قلب مردم جای داشت.

حجت‎الاسلام محمد شیخی بیان کرد: سردار سلیمانی تمام جوانی خود را در راه دفاع از امنیت و عزت و شرف ملت ایران و ملل مسلمان منطقه و جهان گذراند لذا مردم اینطور پرشکوه سپهبد شهید را بدرقه کردند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم نشان می‎دهد مردم قدردان خادمان راستین و مخلص خود هستند و همچنان در خط ولایت و انقلاب و اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه کردکوی تأکید کرد: دشمن با حماقت خیال کرده با حذف فرمانده می‎تواند مقاومت را کند و یا متوقف کند حال آنکه دشمنان این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

شیخی ادامه داد: قطعاً آمریکا در آینده نزدیک از اقدلم تروریستی خود پشیمان خواهد شد و آن وقت دیگر پشیمانی سودی ندارد.

وی متذکر شد: ملت ایران و جهان اسلام سخت‎ترین انتقام را از حاج قاسم خواهند گرفت.

فرمانده سپاه کردکوی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران وابسته به افراد نیست و دفاع از مظلومان و مستضعفین عالم جزو سیاست‎های راهبردی و کلان جمهوری اسلامی است.

حسین محوبیان ادامه داد: هر جا و هر گروهی که با استکبار جهانی مبارزه کنند ما حمایت و پشتیبانی می‎کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و انسجامی که در جمهوری اسلامی و امت‎های اسلامی دیده می‎شود تازه شروع کار است و در آینده این راه پررنگ‎تر از گذشته خواهد شد.

فرمانده سپاه کردکوی به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع حاج قاسم اشاره کرد و افزود: ملت ایران در هر زمانی برای خادم و سرباز خود که در راه دفاع از دین اسلام و وطن شهید شده به میدان آمدند اما در بدرقه حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند.

محبوبیان بیان کرد: مردم‎داری و مردم‎یاری و کمک به محرومان حضور در عرصه‎های مختلف حضور در دوران دفاع مقدس و فرماندهی سپاه قدس و مبارزه با دنیای استکبار و کفر را از جمله خدمات حاج قاسم برشمرد و افزود: تقوا، اخلاص و خودسازی سردار سلیمانی او را سردار دل‎ها کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان نیز در بزرگداشت  مالک اشتر ولایت و رهبری سپهبد مدافع حرم شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای کردکوی اظهار کرد: از روز جمعه زلزله و رستاخیزی در عراق و ایران ایجاد شد و همه با سردار دل ها تجدید میثاق کردند.

سردار علی ملک‌شاهکویی با بیان اینکه باید سردار سلیمانی را به عنوان شخصیت برجسته نظام اسلامی بشناسیم، بیان‌کرد: حاج قاسم سلیمانی از سال ۱۳۶۸ که جنگ تحمیلی به اتمام رسید تا سال ۱۳۹۸ در پیمانی که با خداوند متعال بست صادق بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان ادامه داد: دشمنان قسم‎خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرمایه‎گذاری‎های زیاد در اطراف کشورمان پایگاه ایجاد کردند تا کشورمان را ناامن کنند که سردار سلیمانی توطئه‎های دشمنان را در نطفه خفه کرد.

سردار علی ملک‎شاهکویی یادآور شد: حاج قاسم رستاخیزی در کشورهای اسلامی ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه اگر رشادت‎های حاج قاسم نبود امروز شاهد امنیت در کشورمان نبودیم وهیچ سرمایه‎گذاری در کشورمان فعالیت نمی‎کرد، گفت: خون حاج قاسم جوششی ایجادکرد که دنیا را به لرزه انداخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه داعش صرفاً طی سال‎های اخیر به وجود نیامد و یکی از تئوریسین‎های آمریکایی ۲۵ سال گذشته طرح سری را به آمریکا داد و راه‎اندازی جنگ مذهبی را کلید زد.

ملک‎شاهکویی ادامه داد: دشمن داعش، القاعده طالبان و وهابیت و … را شکل دادند تا دین را مقابل دین و مذهب را مقابل مذهب قرار دهند.

وی یادآور شد: با روی کار آمدن داعش در سوریه و بروز حوادث تلخ در این کشور رهبر معظم انقلاب به حاج قاسم فرمان دادند سوریه باید حفظ شود و حاج قاسم سلیمانی فرمان معظم‎له اجرا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان تأکید کرد: امروز نهادی که حاج قاسم کاشت بارور شد و جبهه مقاومت شکل گرفت و ما مدیون حاج قاسم هستیم.

ملک‌شاهکویی با بیان اینکه بزرگترین خطر برای آمریکا وحدت بین ایران و عراق بود که حاج قاسم سلیمانی این مهم را تحقق بخشید، افزود:خداوند متعال مزد سال‎های اخلاص و مجاهدت سردار سلیمانی را با شهادت داد.

وی با اشاره به علت محبوبیت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم امنیت را در داخل و کشورهای اسلامی برقرار کرد و توحید، دیانت، اخلاص و ولایتمداری از جمله ویژگی‎های شاخص حاج قاسم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه حاج قاسم سیاسی نبود، ابراز کرد: حاج قاسم ولایتمدار بود و لحظه‎ای از مواضع رهبر معظم انقلاب سر باز نزد.

ملک‌شاهکویی با بیان اینکه حاج قاسم با دشمنان کافر سرسخت و با مستضعفین مهربان و دل رحم بود، بیان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار دل‎ها رقم خورد و دشمن قبل از تشبیع و خاکسپاری حاج قاسم نخستین سیلی را خورد.

وی با بیان اینکه ترامپ احمق نفهمید دست به چه کاری زده است، اذعان کرد: اگر رئیس جمهور خبیث آمریکا از مزدوران قبلی نتانیاهو و اوباما درس می‎گرفت دست به چنین اقدامی نمی‎زد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.