1393-05-28 16:58
2648
0
1312

دیدار مسئولین کردکوی با خانواده شهید سیدحسین غلامی + تصاویر

جمعی از مسئولین شهرستان کردکوی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و پیش رو بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند به دیدار خانواده کارمند شهید سیدحسین غلامی رفتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و پیش رو بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند، تعدادی از مسئولین شهرستان کردکوی با حضور در جمع خانواده معظم شهید سیدحسین غلامی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید والا مقام، با خانواده محترم شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند و به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداختند.

در این دیدار صمیمانه مارزلو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی طی سخنانی امنیت و آسایش مردم را مرهون ایثار و از خود گذشتگی و رشادت های جوانانی دانست که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار مردم و کشور را تضمین کردند.

بسیجی شهید سیدحسین غلامی فرزند سیدمحرم از روستای سالیکنده در سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نایل گشت و پیکر پاک و مطهر این شهید در این روستا به خاک سپرده شد.

این شهید بزرگوار در زمان حیات خود کارمند اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی بوده است.

لازم به ذکر است که ” طرح سپاس از دولت عشق؛ در خصوص تجلیل و دیدار از خانواده شهدای دولت و کارکنان جانباز و آزاده در سراسر کشور ” در حدفاصل ۲۴ مردادماه لغایت ۸ شهریور با مشارکت و همکاری سایر سازمان ها و ادارات بصورت همزمان در سراسر کشور” در حال برگزاری می باشد.

IMG_0001

IMG_0005

IMG_0006

IMG_0009

IMG_0011

IMG_0012

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.