1400-01-10 17:22
1611
1
73894
فرماندار شهرستان کردکوی:

دستگاه جدید آنژیوگرافی هفته آینده وارد کردکوی می شود

قدمنان گفت: دستگاه جدید آنژیوگرافی که مدتهاست با ارز آزاد توسط بخش خصوصی خریداری شده، طی پیگیری های فرمانداری و دیگر مراجع، قرار شد انتقال آن به شهرستان کردکوی تسریع یابد.

به گزارش گلستان ما، ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی اظهار کرد: دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان طی تماس تلفنی که راس ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح امروز با من داشتند، از انتقال دستگاه جدید آنژیوگرافی در هفته آینده به کردکوی خبر دادند‌.

وی با بیان اینکه دستگاه جدید آنژیوگرافی مدتهاست با ارز آزاد توسط بخش خصوصی به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری شده است، افزود: طی پیگیری هایی که از سوی فرمانداری و دیگر مراجع صورت گرفت، قرار شد انتقال آن به شهرستان کردکوی تسریع یابد.

فرماندار کردکوی با تاکید بر اینکه از هرگونه حق و حقوق مردم در این شهرستان دفاع خواهیم کرد، متذکر شد: مردم شریف شهرستان کردکوی هرگونه اخبار را از طریق رسانه های رسمی دنبال و پیگیری کنند.

گفتنی است: خرید و انتقال دستگاه جدید آنژیوگرافی بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی درگیر حواشی و بدعهدی هایی شده بود که با پیگیری های مجدانه هادی عزیززاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی، جلال ایری نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به سرانجام خود نزدیک شده است و ظاهرا طبق اعلام امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی این دستگاه جدید ظرف هفته آینده وارد کردکوی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.