1398-02-11 13:02
1132
0
62932
فرماندار شهرستان کردکوی خبر داد؛

خسارات جبران‎ناپذیر سیلاب به درآمد۷۰درصد از کشاورزان کردکوی/ ۵ مرکز خرید و تحویل کلزا در کردکوی در نظر گرفته شد/ دریافت خسارت زمین‎های کشاورزی حادثه دیده درحال پیگیریست

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای خرید و تحویل محصول کلزا در پنج نقطه از شهرستان دیده شده و به امید خدا در این بخش مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ در نخستین جلسه از کمیته برداشت محصولات کشت پاییزه در سال جاری به ریاست قدمنان فرماندار و با حضور مصدق معاون برنامه ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد.

سیلاب خسارات جبران ناپذیری به درآمد ۷۰درصد از جمعیت کشاورز کردکوی وارد کرد

فرماندار شهرستان کردکوی در این جلسه پس از بررسی وضعیت بوجود آمده در سطح شهرستان بویژه بررسی سیلاب آخرین روزهای سال ۹۷ در اراضی حاصلخیز شهرستان گفت: متأسفانه قسمت مهمی از اراضی حاصلخیزی که زیر کشت گندم و کلزا رفته بود دچار سیلاب شده و خسارات جبران ناپذیری به درآمد ۷۰درصد از جمعیت کشاورز شهرستان وارد کرد.

وی افزود: اطلاعات و آمار احصا شده ارسالی به مراجع ذیربط در حال پیگیریست و انشاالله هرچه سریعتر جبران خسارت می گردد.

قدمنان با اشاره به اینکه حجم وسیعی از زمینهای دهقانان به زیر آب رفته، اظهار داشت: تمام تلاش و توان مجموعه مدیریت شهرستان و حتی استان را بکار می گیریم که ان شاءالله کشاورزان بتوانند زمینهای خود را به کشت دوم ببرند.

رئیس کمیته کشاورزی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن زمان برداشت کلزا، گفت: تدابیر و تمهیدات لازم برای خرید و تحویل محصول کلزا در پنج نقطه از شهرستان دیده شده و به امید خدا در این بخش مشکلی نخواهیم داشت.

گفتنی است ؛ در سال جاری، بیش از ۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سطح شهرستان به زیر کشت کلزا رفته است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.