1398-02-19 19:04
1381
0
63118
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی:

تفکر بسیجی، رهایی بخش مشکلات کشور است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: همه ایام از آن بسیج است و تنها راه سربلندی و عظمت کشور در چشم جهانیان حاکمیت تفکر بسیجی بر تمام عرصه ها است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محمودی در جلسه گردهمایی روحانیون، با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی باید در همه شئون زندگی مردم و مسئولان حکمفرما باشد، گفت: تفکر بسیجی در همه زمینه ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دیگر عرصه ها، رهایی بخش کشور از مشکلات و مانع اصلی از نفوذ دشمن است.

وی با تقدیر از خدمات بسیج در زمینه های مختلف در سطح کشور، اظهار داشت: این روزها باید قدردان نهادی همچون بسیج باشیم چراکه در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی ورود پیدا کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی خاطرنشان کرد: همه ایام از آن بسیج است و تنها راه سربلندی و عظمت کشور در چشم جهانیان حاکمیت تفکر بسیجی بر تمام عرصه ها است.

حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد: همچنانکه شهدای بسیجی با ایثار جان خود در راه نظام و انقلاب و دستاوردهای مقدس تقدیم کردند، امروز نیز وظیفه داریم به‌عنوان میراث‌داران شهدا، ارزش‌ها و ایثارگری‌های ۸ سال دفاع مقدس را به جوانان بعد از جنگ که این دوران را تجربه نکرده‌اند به نحو شایسته و با راهکار مناسب و جوان‌پسند بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.