1393-05-27 12:58
4503
0
1244

اعزام دانش آموزان عضو بنیاد علوی غرب گلستان به لواسان تهران + عکس

بنیاد علوی، دانش آموزان غرب استان گلستان را به مقصد اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان تهران بزرگ اعزام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حسینعلی آهنگری کارشناس اردوهای اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در این باره به خبرنگار ما گفت: هر ساله در راستای حمایت و تجلیل از دانش آموزان کم برخوردار مقطع راهنمایی جهت استفاده از امکانات اردوی سراسر کشور با هماهنگی بنیاد علوی نسبت به اعزام این دانش آموزان در سطح کشور انجام می شود.

302210111-1

آهنگری افزود: تعداد ۴۵ دانش آموزان غرب گلستان شامل گرگان، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز به استعداد یک اتوبوس جهت بازدید از اردوگاه امام خمینی (ره ) واقع در منطقه لواسانات تهران بزرگ طی مراسمی با برپایی مراسم بدرقه به این منطقه اعزام شدند.

302210111-JJJ

کارشناس اردوهای اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی اظهار داشت: مراسم بدرقه این عزیزان با حضور محمدحسین شاعری معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، وحید عقیلی مسئول کانون دانش آموزی شهید باهنر و مربیان همراه برگزار شد.

302210111-1JJ,.

وی در خاتمه ابراز داشت: تعدادی از دانش آموزان دختر که با این بنیاد همکاری داشتند در خردادماه سال جاری به این منطقه اعزام شدند و در حال حاضر نیز با تعداد ۴۵ دانش آموز بمدت یک هفته بصورت شبانه روزی ضمن همکاری با بنیاد علوی از امکانات این اردوگاه استفاده نمایند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.