1398-03-21 13:03
1533
0
63811
فرماندار شهرستان کردکوی خبر داد؛

آغاز برداشت گندم از ۸۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کردکوی

فرماندار شهرستان کردکوی از آغاز برداشت گندم از ۸۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کردکوی خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ابراهیم قدمنان در حاشیه جلسه کمیته و کارگروه کشاورزی شهرستان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، اظهار داشت: کار برداشت محصول گندم از ۱۵ خرداد در ۸۶۰۰ هکتار از اراضی شهرستان کردکوی آغاز شده است.

وی با اشاره به بارندگی های آخرین روزهای سال گذشته که موجب طغیان رودخانه قره سو و سیل گرفتگی حدود ده هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شد، گفت: در سال زراعی جاری، پیش بینی میزان برداشت شهرستان با ۱۰ % کاهش نسبت به سال گذشته به حدود ۲۶۰۰۰ تن برسد.

در این جلسه که دادستان، رییس اداره اطلاعات و روسای ادارات متولی امر خرید تضمینی گندم نیز حضور داشتند، فرماندار کردکوی گفت: دستگاههای متولی خرید تضمینی محصولات پاییزه، مدیریت نظارت لازم بر چگونگی برداشت محصول و مراکز تحویل و خرید گندم را بصورت جدی دنبال کنند.

قدمنان از همه دستگاههای نظارتی اعم از نظامی و انتظامی و نظامی خواست در امر نظارت با متولیان امر خرید همکاری نمایند.

رییس شورای کشاورزی شهرستان رونق تولیدات کشاورزی را موجب رونق بازار و ثبات اقتصادی در کشور دانست و خواستار کنترل بر نرخ حمل و نقل گندم شد.

رمضان جمشیدی داستان شهرستان کردکوی نیز در این جلسه با اشاره به سواستفاده هایی که در سال گذشته در امر مخلوط سازی گندم های نامرغوب استان های دیگر با گندم مرغوب استان گلستان شده بود، تأکید کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری و مقابله با هرگونه اقدامات غیر قانونی اعم از دلال بازی و خریدهای سوری گندم دیده شده و در این امر با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.