1399-11-11 10:51
1238
0
72915
عضو هیات ریسه کریکت کشور :

کلاسنگیان پایلوت آموزش کریکت می شود / گلستان 11 بازیکن ملی پوش دارد

رئیس کمیته کریکت استان گلستان گفت : به دنبال این هستیم گه گلستان پایتخت کریکت کشور شود و در حال حاضر نیز 11 عضو تیم ملی کریکت از گلستان هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ رسول گرگیج صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره توسعه ورزش کریکت در استان گلستان اظهار داشت : ورزش کریکت سابقه 15 ساله در کشور دارد و یک ورزش ناشناخته است و ما می خواهیم توسط رسانه ها این ورزش را در سطح کشور و استان معرفی و مطرح کنیم .

گرگیج افزود : این ورزش بر خلاف ورزش های دیگر هم هزینه سنگینی دارد و هم امکانات سنگینی را می طلبد لذا از این جهت استان گلستان بهترین امکانات و ظرفیت را برای توسعه این ورزش دارد ، ما بهترین ورزشگاه ( کریم آباد) را داریم .

وی اضافه کرد : به دنبال این هستیم گه گلستان پایتخت کریکت کشور شود و در حال حاضر نیز 11 عضو تیم ملی از استان گلستان هستند یعنی 6 مرد و 5 زن عضو تیم ملی کریکت کشور بوده و هیات رئیسه را هم محکم بستیم و عزم مان را جزم کردیم تا در کشور نمونه باشیم .

عضو هیات رئیسه کریکت کشور با بیان اینکه تا پایان سال بنا داریم دو بازی دوستانه برگزار کنیم ، گفت : آموزش رکن اصلی کار ماست لذا با آموزش و پرورش تفاهم نامه خواهیم بست تا از ظرفیت های جوانان و نوجوانان و معرفی این ورزش از سنین پایه استفاده کنیم.

گرگیج یادآور شد : اگر رسانه ها کنارمان نباشند ما تنها خواهیم ماند ، هر مدیری که این گوش شنوا و چشم تیزبین را کنارش نداشته باشد، کارش به سرانجام نخواهد رسید .

وی خاطرنشان ساخت : 50 ورزشکار فعال در همه رده های سنی در سطح استان گلستان به ورزش کریکت مشغولند ، ما سابقه میزبانی مسابقات بانوان از 11 استان کشور بودیم که نایب قهرمان شدیم و تیم بوشهر هم که قهرمان شد دو تا بازیکن گرگانی داشت .

رئیس کمیته کریکت استان گلستان افزود : در زمینه داوری نیز استان گلستان در بخش خواهران 2 تا داور و در بخش مردان نیز 3 تا داور دارد ، همچنین روستای کلاسنگیان به عنوان پایلوت آموزش کریکت در استان در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.