1399-07-12 21:33
1366
0
70739
با معرفی نفرات برتر؛

هفته چهارم کورس اسبدوانی پائیزه کشور در آق‌قلا برگزار شد

هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، در هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور بعدازظهر جمعه 64 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور 1000 و 1200 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده اینترنتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که 119 میلیون تومان جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران در نظر گرفته شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یعقوب انفاس با اسب قوانج حبیب لی زودتر از خط پایان گذشت و فیض الله رجال با اسب دلبر آفبند و عبدالحلیم قبادی با اسب آتاکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت 1200 متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب جولگا نفر نخست از خط پایان گذشت و امیر مختومی با اسب آلپار و رامین قهرمانی با اسب ملانیا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت 1200 متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب ورنوس موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب باسکار و عبدالحلیم قبادی با اسب لیوزا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس پنج به مسافت 1200 متر شکل گرفت که عبدالحلیم قبادی با اسب تکنو زودتر از خط پایان عبور کرد و رامین قهرمانی با اسب کارول اسپید و نورمحمد بهادر با اسب سوژه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد سه ساله در کلاس میدن به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب ریو انجل نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و نیما اونق با اسب پیکو هاوس و یونس اورکلی با اسب شانی نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس دو به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که امیر مختومی با اسب دوبلین موفق به کسب عنوان نخست شد و قربان محمد اودک با اسب سیتی دنسر و عبدالحلیم قبادی با اسب جان بابا به ترتیب دوم و سوم شدند.

هفته پنجم رقابت‌های کورس اسبدوانی پائیزه کشور جمعه 18 مهر بدون حضور تماشاگران و با پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.