1398-03-25 12:29
1972
0
63894
رئیس هیئت کاراته ‌گلستان:

نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته در گلستان برگزار می‌شود‌

رئیس هیئت کاراته ‌گلستان گفت: نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته و مسابقات قهرمان دختران و پسران کشور سبک گوجوریو برای اعزام به رقابت‌های ۲۰۱۹ مالزی، تیرماه امسال در استان ‌برپا می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ اسماعیل جبله صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چند برنامه مهم کاراته در استان در تیرماه اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته و مسابقات قهرمان دختران و پسران کشور سبک گوجوریو برای اعزام به رقابت‌های 2019 مالزی، تیرماه امسال در استان گلستان برپا می‌شود.

وی افزود: اردوی تیم ملی کاراته نونهالان و نوجوانان پسر، استعدادهای برتر کشور از 12 تا 14 تیر ماه در مجموعه ورزشی دخانیات گلستان زیر نظر کادر فنی تیم ملی با حضور تیم منتخب گلستان برپا می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان گلستان اظهار کرد: همچنین مسابقات قهرمانی پسران و دختران کشور اعزامی به رقابت‌های جهانی مالزی سبک گوجوریو کن بوکان 27 و 28 تیرماه به میزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

جبله گفت: چهارمین دوره المپیاد کاراته پسران و دختران استان 6 و 13 تیرماه در رده نونهالان و نوجوانان در شهرهای فاصل‌آباد و آزادشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی سبک‌های آزاد استان هم از مهم‌ترین برنامه های پیش‌بینی شده در تیرماه امسال است.

جبله افزود: در سال 98 با تدوین برنامه‌های راهبردی کیفی و کمی و هدفمند در شورای برنامه‌ریزی برای کاراته گلستان در همه سطوح قهرمانی و آموزشی در 2 بخش پسران و دختران در کنار برنامه‌های جاری پیش‌بینی شده است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.